زمین‌لرزه ۴/۵ ریشتری شرق بهاباد را لرزاند

بهاباد (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ساعت 6:59 دقیقه صبح امروز، زلزله‌ای با شدت بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۵ کیلومتری زمین در حوالی شهرستان بهاباد رخ داد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
زمین‌لرزه ۴/۵ ریشتری شرق بهاباد را لرزاند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد عشقی اظهار کرد: محل این زمین‌لرزه در فاصله 54 کیلومتری بهاباد، 96 کیلومتری کوهبنان کرمان و 107 کیلومتری ساغند ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های هلال احمر آماده‌باش کامل هستند، افزود: در پی این زلزله، لرزش خفیفی در شهر بهاباد حس شده ولی خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت ثبت نشده است.

عشقی گفت: بعد از ثبت این واقعه بلافاصله دستور اعزام تیم‌های ارزیاب هلال احمر جهت ارزیابی منطقه صادر و ارزیابان به محل زلزله اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان این که محل زلزله، خالی از سکنه بوده است، تصریح کرد: 3 پیش‌لرزه با شدت‌های ۲.۸ تا ۳.۳ در 3 ساعت گذشته در این منطقه گزارش شده است.

هلال‌احمر یزد، کماکان در تمام شعب و پایگاه‌ها به‌ویژه در شهرستان‌های بهاباد و بافق در آماده‌باش کامل است.

طبق بررسی تیم ارزیاب هلال احمر و اعضای خانه‌های هلال در مناطق متاثر از زلزله، بازدید کامل از این روستاها با حضور تیم‌های امدادی و دهیار روستاها و دیگر مسئولین صورت گرفت و گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی اعلام نشده است. همچنان تیم‌های عملیاتی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار