مربی پرورشی دبیرستان شهید بهشتی یزد:

جوانان ادامه‌دهنده شخصیت‌های بزرگ و قهرمان‌های ما هستند

یزد (پانا) - مربی پرورشی دبیرستان شهید بهشتی یزد گفت: نوجوان‌ها و جوانان ما هستند که آینده را می‌سازند و ادامه‌دهنده شخصیت‌های بزرگ و قهرمان‌های ما هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ادامه‌دهنده شخصیت‌های بزرگ و قهرمان‌های ما هستند

محمدحسین نجف‌پور در حاشیه تجمع دانش‌آموزی راهیان قدس در گفت‌‌وگو با خبرنگار پانا این تجمع را امیدبخش دانست و گفت: «اگرچه شهادت قهرمان‌های ما ناراحت‌کننده است اما نگران‌کننده و مأیوس‌کننده نیست؛ چرا که آرمان‌هایشان بین جوانان و نوجوانان وجود دارد.»

وی با اشاره به حضور گسترده نوجوان یزدی در تجمع راهیان قدس افزود: «همین نوجوان‌ها و جوانان ما هستند که آینده را می‌سازند و ادامه‌دهنده شخصیت‌های بزرگ و قهرمان‌های ما هستند.»

مربی پرورشی دبیرستان شهید بهشتی یزد در پاسخ به اینکه «تجمع دانش‌آموزان در کنار مزار شهدا چه پیامی می‌تواند داشته باشد؟» گفت: «شهدا به ما می‌گویند این مسیر که تا اینجا رسیده، ما به خاطرش جنگیدیم و جانمان را برایش فدا کردیم و برای شرافتمندانه و عزتمندانه زندگی کردن جنگیدیم و حالا شما این راه را ادامه دهید. ما به وظیفه خودمان عمل کردیم، شما هم کوتاهی نکنید و به وظیفه‌ای که دارید عمل کنید.»

نجف‌پور ادامه داد: «شما دانش‌آموزان در مسیری قدم گذاشتید که در این مسیر، شهدای بزرگی حرکت کردند و شریف‌ترین انسان‌ها به شهادت رسیدند. این مسیر حق است و با اطمینان و استقامت پیش بروید.»

وی افزود: «پیام آخر این است که ما در کنار شهدا احساس قدرت می‌کنیم و قدرت عظیم شهدا پشت ما است. شهدا با مقام والایی که نزد خدا دارند ما را دعا می‌کنند.»

خبرنگار : امیرعلی ابدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار