فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

جهاد تبیین یک فریضه عینی و آنی بر همگان است

بهاباد (پانا) - فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ولی امر مسلمین فرمودند جهاد تبیین، یک فریضه عینی و آنی بر همگان است.

کد مطلب: ۱۵۰۵۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین یک فریضه عینی و آنی بر همگان است

سردار حسین زارع‌کمالی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس در همایش یاران خمینی(ره) و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در جمع فرماندهان و مردم شهرستان بهاباد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، هفته ای است که میعادگاه تجلی‌بخش ایثار و شهادت و مقاومت و مجاهدت شما مردان و زنان زینبی که به امام و مقتدای خود لبیک گفتید و در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کردید.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های شهدا این بود که جبهه حق علیه باطل را خوب شناختند و درک کردند و به‌موقع در جبهه حضور یافتند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌خواهیم همچون گذشته، خدایی و ولایی عمل کنیم باید سیره و منش شهدا و هشت سال دفاع مقدس را به خوبی تبیین کنیم. جهاد تبیینی که ولی امر مسلمین فرمودند، یک فریضه عینی و آنی بر همگان است که باید آن را خوب درک کنیم و عمارگونه عمل کنیم.

وی گفت: دیروز نیاز به مالک اشترها بود اما امروز نیاز هست در کنار مالک اشترها، عمارها هم بجنگند.

سردار زارع‌کمالی بیان کرد: به لطف و عنایت خداوند و خون پاک شهدا، اسلام در سرزمین‌های دیگر فعال شده و این تفکر انقلابی نشأت‌گرفته از ۸ سال دفاع مقدسی است که خود برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین(ع) است و این راه ادامه دارد.

خبرنگار : مرضیه عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار