رئیس جمعیت هلال احمر:

۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان را برای ادامه درمان به ایران منتقل کردیم

یزد (پانا)- رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: علاوه بر انجام عمل جراحی و کمک‌های پزشکی در لبنان، حدود ۹۵ مصدوم و مجروح حادثه تروریستی لبنان را برای ادامه فرایند درمان به داخل کشور منتقل کردیم.

کد مطلب: ۱۵۰۳۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیرحسین کولیوند در حاشیه یادواره 89 شهید امدادگر استان یزد، در جمع خبرنگاران درباره روند امدادرسانی به مجروحان حادثه تروریستی لبنان گفت:« به دنبال این حادثه تروریستی، تعدادی از مردم عزیز لبنان مجروح شده بودند. جمعیت هلال احمر ایران، بر اساس حس بشردوستی و اصول انسانی خود، به سرعت گروه‌های پزشکی را به آنجا اعزام کرد.»

 رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که خود همراه این گروه‌های پزشکی حضور داشت، افزود: «علاوه بر انجام عمل جراحی و کمک‌های پزشکی در لبنان، حدود ۹۵ مصدوم و مجروح این حادثه را برای ادامه فرایند درمان به داخل کشور منتقل کردیم.همچنین احتمالاً یک اعزام دیگر نیز در روز آینده خواهند داشت.»

کولیوند با اشاره به روحیه مقاوم مردم لبنان گفت: «خوشبختانه شرایط مجروحین شرایط پایداری هست. کادر پزشکی در لبنان خیلی خوب کار کرده و برای جانبازان خدمات خوبی ارائه داده‌اند. در هر صورت، روحیه مردم لبنان بسیار قوی و محکم است از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.»

حجم فایل ویدیویی : ۳۶.۱۹M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۱۱ دانلود فایل
خبرنگار : زینب‌السادات میرجلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار