مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق:

اولویت آموزش و پرورش بافق، تکمیل نیروی انسانی است

بافق (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: اولویت آموزش و پرورش بافق، تکمیل نیروی انسانی است و با وجود جذب حدود ۱۰۰ نیروی فرهنگی، هنوز با کمبود دبیر مواجهه هستیم.

کد مطلب: ۱۵۰۲۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اولویت آموزش و پرورش بافق، تکمیل نیروی انسانی است

محمود خواجه‌ای در نشست خبری اظهار کرد: اولویت آموزش و پرورش، تکمیل نیروی انسانی است و با وجود جذب حدود ۱۰۰ نیروی فرهنگی، هنوز با کمبود ۱۱۶ دبیر، ۲۵ مربی پرورشی و ۲۰ مشاور به‌ویژه نیروی مرد مواجه هستیم.

وی افزود: از آغاز سال تحصیلی، مدرسه شهید شاهپورزاده، شاهد غدیر و شهید اکرمی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح شده است.

مدیر آموزش و پرورش بافق اظهار کرد: آموزشگاه پاسدارن با منابع داخلی، مشارکت نوسازی و منابع متوازن به بهره‌برداری رسیده و ساخت مدرسه شهید رئیسی جنب مدرسه شاهپورزاده با ۹۵ درصد پیشرفت در مراحل پایانی است.

وی گفت: دوشیفت شدن مدرسه شهید اکرمی و آیت‌الله میرغنی‌زاده در سال تحصیلی جدید در برنامه آموزش و پرورش نیست که با تدبیر ویژه، مشکل دانش‌آموزان این 2 مدرسه حل خواهد شد.

خواجه‌ای افزود: دریافت شهریه در مدارس دولتی مجاز نیست اما تعامل بین والدین دانش‌آموزان و مدیر مدرسه و برنامه‌ریزی‌های انجمن‌ اولیا و مربیان مدارس می‌تواند کمک قابل توجهی در بهبود شرایط آموزشی مدارس داشته باشد‌.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق از برنامه‌های ویژه در حوزه‌های پرورشی و تربیت‌بدنی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

خبرنگار : عطیه سادات حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار