جشن غنچه‌ها در کودکستان پاییزان احمدآباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - آیین جشن غنچه‌ها امروز (دوشنبه ۲۶ شهریور) به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان پیش دبستانی با حضور جمعی از مسئولین در مرکز پیش‌دبستانی پاییزان احمدآباد بخش مرکزی بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن غنچه‌ها در کودکستان پاییزان احمدآباد برگزار شد

علیرضا قطب‌الدینی، مدیر آموزش و پرورش بهاباد در آیین جشن غنچه‌ها که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و بخشدار بخش مرکزی و دیگر مسئولان در کودکستان پاییزان احمدآباد بهاباد برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از شهدا به عنوان افتخارآفرینان ایران اسلامی یاد کرد و انعکاس جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در فرزندان نسل سوم انقلاب را از مهمترین وظایف تلاشگران عرصه‌ تعلیم و تربیت دانست.

قطب‌الدینی با تاکید بر اینکه بهترین سرمایه‌گذاری، آموزش برای کودکان است و خانواده‌ها لزوم آموزش کودکان را درک می‌کنند، بیان کرد: کودکستان باید مکمل تربیت در خانواده شود. اقتضا می‌کند که همه بخش‌های آموزش و پرورش همکاری کنند و باید در تولید محتوا یک جهش بلند داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تمام تلاش کودکستان‌ها و مراکز پیش‌دبستانی بر این است تا آموزش‌های اولیه به‌ویژه مهارت‌های زندگی به این کودکان ارائه شود تا آرام‌آرام کودکان در فرآیند آموزشی و تربیتی قرار بگیرند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 320 پیش‌دبستانی، راهی این مراکز می‌شوند، گفت: تمام تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: دوره پیش‌دبستانی، بخشی از نظام آموزش و پرورش است که با هدف آماده‌سازی نوآموزان برای حضور در رده‌های رسمی علم‌آموزی و مهارت پیش‌بینی شده است؛ زیرا در آن الفبای علم‌آموزی و تربیت به کودکان آموزش داده می‌شود.

در این آئین، نوآموزان با محیط مدرسه، مربی و همکلاسی‌های خود آشنا می‌شوند و این روز با برگزاری جشنی مفرح مناسب با سن آن‌ها خاطره‌انگیز می‌شود. این مراسم همچنین با اجرای نمایش عروسکی و مسابقه برای کودکان همراه بود.

در پایان این مراسم، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار بخش مرکزی و دهیار روستای احمدآباد از مرکز پیش‌دبستانی پاییزان جلگه بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار