عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

نسل جوان حاضر در آموزش و پرورش، باید مورد حمایت قرار گیرند.

تحولات پیش رو، می تواند ارکان فرهنگ،آموزش و علم را تهدید کرده و یا کمک موثری برای نظام تعلیم و تربیت باشد.

میبد (پانا) - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نسل جوان حاضر در آموزش و پرورش، می بایست مورد حمایت قرار گرفته و تجارب پیشکسوتان فرهنگی، به درستی به آنها انتقال یابد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نسل جوان حاضر در آموزش و پرورش، باید مورد حمایت قرار گیرند.

آیت الله اعرافی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میبد، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و پرورش گفت: مردم، مسئولین و تمامی افراد اثرگذار می‌بایست با کمک و پشتیبانی از آموزش و پرورش، از منزلت آن حراست و پاسداری نمایند.

وی افزود: همچنین مسئولین آموزش و پرورش نیز، با توجه به اهمیت ذاتی و شرایط ویژه ای که وجود دارد، می بایست آگاهانه و با دقت نظر بالایی، فعالیت نمایند.

مدیر حوزه‌های علمیه و امام جمعه میبد ضمن اشاره به تحولات فرهنگی و علمی پیش‌روی کشور،  ادامه داد: تحولات پیش‌رو، می‌تواند ارکان فرهنگ، آموزش و علم را تهدید کرده و یا کمک موثری برای نظام تعلیم و تربیت باشد. آموزش و پرورش می بایست با پیش بینی آینده و بررسی عمیق داده ها، سوار بر موج تحولات پیش رو شده و از آن در جهت منافع نظام، استفاده نماید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره به پیشرفت فناوری در زمینه‌هایی هوش مصنوعی گفت: یکی از مهم ترین دغدغه‌ها و مطالعات ما  در حوزه هوش مصنوعی است. به گونه ای که تاکنون صد نفر زیر نظر من، در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و ممکن است دانشکده ای نیز تحت همین عنوان، راه‌اندازی کنیم.


آیت‌الله اعرافی در پایان با اشاره به جوان شدن نیروی انسانی  آموزش و پرورش، افزود: نسل جوان حاضر در آموزش و پرورش، می بایست مورد حمایت قرار گرفته و تجارب پیشکسوتان فرهنگی، به درستی به آنها انتقال یابد. لازم است علاوه بر حفظ تجربیات سازنده گذشته، به نقاط جدیدی چشم دوخته و ارتقای نسل جدید آموزش و پرورش را پایه ریزی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار