استاندار یزد:

کنگره ملی۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز به میزبانی یزد برگزار می‌شود

یزد (پانا) - استاندار یزد گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته، کنگره ملی۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز، بهمن سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مهران فاطمی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خدا و بر اساس جلساتی که برگزار شد و هماهنگی‌هایی که میان سپاه الغدیر استان یزد، مجموعه اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس صورت گرفت و اهتمام وزارت آموزش و پرورش، قرار بر این شد که کنگره ملی۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز، بهمن سال جاری در استان یزد برگزار شود.

وی با اشاره به شهدای دانش‌آموز استان یزد گفت: نکته برجسته‌ای که در بین شهدای عزیز استان یزد وجود دارد این است که از ۴۰۰۰ شهیدی که داریم، هزار شهید از شهدای دانش‌آموز هستند و از این جهت یک استان منحصربه‌فرد هستیم.

فاطمی افزود: این تعداد شهید دانش‌آموز نشان می‌دهد که نظام تعلیم و تربیت ما شهادت‌پرور است و این روحیه و فرهنگ شهادت و ایثارگری را به خوبی توانسته در بدنه دانش‌آموزی تزریق کند.

استاندار یزد درباره فرآیند برگزاری کنگره ملی شهدای دانش‌آموز گفت: با توجه به انتخاب استان یزد به عنوان دبیرخانه این کنگره، برنامه‌ریزی‌ها با جدیت شروع خواهد شد و کمیته‌ها و ستادهایی که لازم است، تشکیل خواهد شد تا شاهد برگزاری یک اجلاسیه بسیار خوب و بسیار ارزشمند در حوزه شهدای دانش‌آموز باشیم.

حجم فایل ویدیویی : ۱۳.۹۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۴۸ دانلود فایل
خبرنگار : محمدطاها منتظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار