حرکت کاروان هنرمندان تئاتری در لاهیجان

لاهیجان (پانا) - حرکت کاروان هنرمندان تئاتری از گلباران مزار شهدای گمنام در حاشیه استخر لاهیجان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حرکت کاروان هنرمندان تئاتری در لاهیجان

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور ۳۱ گروه نمایشی از ۲۶ تا ۲۸ شهریور در هفت نقطه از شهرستان لاهیجان آغاز شد.

این کاروان تئاتری، ۹ نمایش در پارک بعثت، ۵ نمایش در محوطه مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۶ نمایش در حاشیه استخر، ۳ نمایش در پارک پاکبان، ۵ نمایش در بوستان هنر، ۳ نمایش در پارک گل‌ها و همچنین ۲ نمایش در شهر سیاهکل برای عموم اجرا می‌کند.

رضا زنده‌دل (شهردار لاهیجان)، ابراهیم خوشحال (رئیس شورا) و محمدعلی صادق‌حسنی (دبیر اجرایی جشنواره)، ابراهیم رامین‌فر (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان) و اهالی رسانه و خبرنگاران و مردم همیشه همراه  لاهیجانی این کاروان تئاتری را با حضور خود در گلزار شهید گمنام و ذکر صلوات و نثار گل بر سر مزار شهدای گمنام تا باغ ملی همراهی کردند.

در این راهپیمایی، بانوان گیلانی با پوشیدن لباس محلی و نواختن موسیقی محلی، مردم را به سوی تئاتر خیابانی سوق دادند. در سال‌های گذشته، نمایش‌ها فقط در بخش ملی انتخاب می‌شد اما امسال بخش استانی و بین‌الملل نیز خواهد داشت که از کشورهای ترکیه، عراق و روسیه حضور دارند.

فرهاد قائمیان، مهدی حبیبی، نسرین بابایی، قطب‌الدین صادقی، کوروش سلیمانی و جعفر ستاری این مسابقات را قضاوت و داوری خواهند کرد.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: نوژان عارفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار