حضور پرشور مردم تالش در راهپیمایی روز قدس

تالش (پانا) - در روز قدس، مردم همیشه در صحنه تالش حضور گسترده‌ای در حمایت از مظلومان فلسطین داشتند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم تالش در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز قدس هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود؛ در سال ۱۴۰۳ مردم همیشه در صحنه تالش حضور گسترده‌ای در حمایت از مظلومان فلسطین داشتند.

جمعیت بسیار باشکوهی در راهپیمایی آخرین جمعه سال یعنی روز قدس حضور داشتند، همچنین فرهنگیان و دانش‌آموزان حضور بی‌سابقه‌ای در این راهپیمایی داشتند.

التفات یگانه رئیس آموزش و پرورش شهرستان تالش در حاشیه این اجتماع گفت: «ما در روز قدس آمده‌ایم تا صدای مظلومیت مردم فلسطین و غزه را به جهانیان فریاد بزنیم‌. روز قدس اعلام انزجار و همبستگی آزادگان تمام جهان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین است که مردم ایران در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از مردم فلسطین به میدان می‌آیند تا بگویند ای فلسطین ما با تو هستیم و تا آخرین لحظه از مظلومیت تو دفاع خواهیم کرد.»‌

مردم روزه‌دار تالش بانگ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ‌سر دادند.

بعد از پایان مسیر راهپیمایی مردم همیشه در صحنه تالش جنب کوچه مسجد جامع به سخنان‌ امام جمعه  تالش دکتر مجتبی نورزاد گوش دادند و قطعنامه سراسری روز قدس سال ۱۴۰۳ قرائت شد.

در شبستان نماز جمعه کودکان نقاشی‌های مختلفی درباره فلسطین را رنگ‌آمیزی کردند‌ و از فعالین قرآنی در سطح شهرستان تجلیل شد.

در پایان، نماز جمعه به امامت امام جمعه شهرستان اقامه شد.

دانش آموز خبرنگار: آوا رحیم‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار