کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان

پرسش مهر امسال هم به پایان رسید

گرگان(پانا)-مهر امسال هم با پرسش به اینکه در محل مدرسه چگونه احترام به افکار دیگران را تمرین کنیم آغاز شد و بر اساس این پرسش مسابقه فرهنگی هنری در چهار مرحله آموزشگاهی،شهرستانی،استانی و کشوری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پرسش مهر امسال هم به پایان رسید

یازرلو کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان گفت:مهر امسال هم با پرسش به اینکه در محل مدرسه چگونه احترام به افکار دیگران را تمرین کنیم آغاز شد و بر اساس این پرسش مسابقه فرهنگی هنری در چهار مرحله آموزشگاهی،شهرستانی،استانی و کشوری برگزار شد.

وی افزود این مسابقات با موضوعات سخنوری،داستان نویسی،شعر،سرود همگانی،مقاله پژوهی،وبلاگ نویسی،نمایش نامه نویسی،عکاسی،گرافیک،نقاشی،مستند،فیلم کوتاه و.......برگزار شد.

شرکت فرهنگیان و دانش آموزان در این مسابقات آزاد است.

ایشان در ادامه بیان کردند :تیر ماه مرحله ی کشوری این مسابقات برگزار شد و1دانش آموز و 3فرهنگی در سطح کشور رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

یازرلو گفت:خانم نیلوفر یازرلو (دانش آموز)در رشته خوشنویسی رتبه اول و آقایی شعبانعلی یازرلو در رشته شعر رتبه دوم و آقای محمد حدادی دو زین در رشته خوشنویسی رتبه سوم و آقای حجت الله نور دررشته وبلاگ نویسی رتبه اول را کسب کردند.

یازرلو در پایان گفت:چیز مهمی که در این پرسش قرار دارد این است که سؤالی که مطرح می شود مطابق شرایط فرهنگی سیاسی و اجتماعی جامعه است که این امر موجب به چالش کشیدن افکار جامعه به سمت مسائل مهم جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار