مدیرعامل جدید باشگاه رفاهی-آموزشی فرهنگیان گرگان معرفی شد

گرگان(پانا)-حسین طاهری راد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه رفاهی-آموزشی فرهنگیان گرگان معرفی شد و از زحمات ابوطالب مهری مدیرعامل پیشین تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۲۰۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل جدید باشگاه رفاهی-آموزشی فرهنگیان گرگان معرفی شد

با حضور قربان عرب احمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگیان گرگان، از زحمات ابوطالب مهری مدیرعامل پیشین تقدیر و حسین طاهری راد به عنوان مدیرعامل جدید معرفی گردید.

قربان عرب احمدی در این مراسم با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: بزرگداشت هفته معلم و یاد استاد شهید مطهری باید توام با استفاده از روش و منش این بزرگوار و کاربست این روش در زندگی شخصی مان باشد. همچنین عرب احمدی با اشاره به همه خیرین و زحمت کشان پیش از این در این مرکز برای همه آنان که د

وی ضمن تقدیر از زحمات مهری مدیرعامل پیشین به برشمردن خدمات ارزنده انجام شده اشاره و گفت:ارائه مطلوب ترین خدمات به فرهنگیان و مراجعین حق آنان است و ما وظیفه داریم تا با آسیب شناسی شرایط مشکلات را برطرف و کیفیت ارائه خدمات را ارتقا دهیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، آموزش و نظارت بر عملکرد نیروهای مرکز را لازمه ارئه خدمات مطلوب برشمرد و گفت: همه باید تلاش نماییم تا راهکارهای جدیدی را برای کیفیت بخشی به خدمات ارائه شده دنبال نماییم.

حسین طاهری نیز خدمات رفاهی را اولویت وزارت و استان ذکرکرده و گفت: به دنبال ارئه برنامه های جدید جهت بهبود خدمات هستیم و در این راه از همه انتظار یاری و همراهی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار