مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول

مسابقات «قرآن، عترت، نماز» دانش آموزان و فرهنگیان گلستان

سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی وسومین دوره مسابقات فرهنگیان «قرآن، عترت و نماز» گلستان با شرکت 550 دانش آموز و 100 فرهنگی این استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات «قرآن، عترت، نماز» دانش آموزان و فرهنگیان گلستان

به گزارش پانا از استان گلستان، محمد رضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در جاشیه برگزاری این مسابقات گفت: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز در دانش آموزان و فرهنگیان در استان گلستان با شرکت650 دانش آموز و 100 فرهنگی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات نفرات برتر شهرستان ها حضور داشتند، اظهار کرد: در این مسابقات 3 روزه دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در رشته های تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشاء نماز، قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه 5، 10، 20 و کل قرآن کریم و فرهنگیان نیز در رشته های قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و احکام با یکدیگر به رقابت پرداختند.

صالح آلوستانی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این مسابقات، خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات 8 فرهنگی و 72 دانش آموز منتخب به مرحله کشوری راه می یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار