برپایی گلستان قرآن و عترت در نمایشگاه

قم (پانا)- همزمان با برپایی ششمین نمایشگاه قرآن و عترت در قم، گلستان قرآن و عترت نیز در محل نمایشگاه برای بازی و سرگرمی کودکان دایر شده است.

کد مطلب: ۸۲۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی گلستان قرآن و عترت در نمایشگاه

همزمان با برپایی این نمایشگاه، گلستان قرآن و عترت نیز به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم در محل نمایشگاه برای بازی و سرگرمی کودکان دایر شده و مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در محل بازی و سرگرمی کودکان در نمایشگاه قرآن و عترت بخش های مختلفی از جمله نقاشی و رنگ آمیزی، کاردستی، بازی های دیجیتالی حرکتی، رصد آسمان، مسابقات قرآنی و آموزش اخلاق و آداب اسلامی و اجتماعی وجود دارد.

در گلستان قرآن و عترت استفاده از تمامی وسایل بازی کودکان به صورت رایگان بوده و کودکان و نوجوانان با حضور در بخش های مختلف این مجموعه، می توانند ضمن بهره مندی از آموزش های دینی و قرآنی در بخش های مختلف امتیازاتی را کسب کرده و هدایایی دریافت کنند.

گفتنی است ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم از روز ششم تا دوازدهم خردادماه (یازدهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان) از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢ بامداد با حضور ١٦٩ غرفه از ناشران و مؤسسات قرآنی و جمعی از هنرمندان در مجتمع ناشران دایر خواهد بود و کتب و نرم افزارهای قرآنی، محصولات فرهنگی و قرآنی و صنایع دستی و هنری برای عموم علاقه مندان ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار