فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس

بیش از ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در گنبدکاووس کشف شد

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گنبدکاووس موفق به کشف بیش از ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

کد مطلب: ۸۰۵۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در گنبدکاووس کشف شد

به گزارش پانا از استان گلستان، سرهنگ محمود علی‌فر با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان موفق به شناسایی واحدهای صنفی عرضه مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی افزود: در همین راستا ماموران این پلیس در یک عملیات پلیسی موفق به کشف بیش از 14 هزار عدد انواع مواد محترقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس همچنین با اشاره به دستگیری سارق اینترنتی حساب‌های بانکی در این شهرستان گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش به مبلغ 20 میلیون ریال ،مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت، در تحقیقات مشخص شد برداشت‌ها در قالب پرداخت قبض و شارژ تلفن همراه بوده است.

سرهنگ علی‌فر اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات پلیسی در نهایت متهم توسط ماموران شناسایی که با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی با اشاره به اظهارات متهم گفت:متهم در فرصتی مناسب اطلاعات حساب شاکی و رمز دوم کارتش را برداشته و در چند مرحله اقدام به برداشت غیرمجاز کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار