فرماندار گالیکش

سال 97 سال اشتغالزایی برای جوانان باشد

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه سال آینده باید اولویت‌هایی را برای کار خود در نظر بگیریم، گفت: سال 97 سال اشتغالزایی برای جوانان باشد.

کد مطلب: ۸۰۳۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سال 97 سال اشتغالزایی برای جوانان باشد

به گزارش پانا از استان گلستان، حسن خسروی در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز بزرگداشت و تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: بر همه ما واجب است که ادای احترام و تکریم مادران و همسران شهدا در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت زن و مادر، افزود: امام سجاد (ع) در روایتی زن را نعمتی از سوی خداوند متعال برای انسان دانسته و از همگان خواسته است تا با او مدارا کرده و او را محترم بشمارند.

فرماندار شهرستان گالیکش با تقدیر از حمایت امام جمعه این شهرستان، تاکید کرد: از نیروی انتظامی شهرستان گالیکش نیز که موجب شدند شاخص‌های نظم و امنیت در سطح شهرستان ارتقا یابد صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

خسروی برگزاری مسابقات نونهالان کشوری بوکس در این شهرستان را یکی از اقدامات مثبت و ارزنده اداره ورزش و جوانان دانست و ادامه داد: مدیران و مسوولان شهرستان تلاش کنند با برگزاری برنامه‌ها و مراسمات شایسته ضمن کسب رضایت مردمی به دنبال تثبیت جایگاه شهرستان گالیکش در سطح استان و کشور باشید.

وی در توصیه به مدیران و مسوولان شهرستان گالیکش، تاکید کرد: در انجام امور و وظایف محوله خود در ادارات عقلانیت، تعامل، مردم‌سالاری، اشراف به مقررات و رعایت حال مردم و رفتار با اخلاق مناسب را همواره در نظر گرفته و با توجه به این مولفه‌ها خدمات خود را ارائه دهید.

فرماندار شهرستان گالیکش با بیان اینکه رئیس جمهور سال آتی را سال شادابی، پرکاری و ایجاد انرژی و امید برای کشور دانسته‌اند، گفت: ایشان سال 1397 را که در آن چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت، سال افتتاح‌های بسیار و پُربرکت نامیده‌اند که امیدواریم تمام سال سرشار از امید و شادابی برای مردم باشد.

خسروی با تاکید بر اینکه سال آینده باید برای اشتغالزایی جوانان چاره ویژه‌ای اندیشیده شود، ادامه داد: در این مسیر بانک‌ها نیز باید در اعطای تسهیلات به جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اهتمام ورزیده و همه باهم به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان عزیز ما دلسرد نشده و به معنای واقعی کلمه ایجاد اشتغال کنیم.

وی گفتگوی بین نسلی را یکی از ضروریات این روزهای کشور دانست و تصریح کرد: مسل جوان امروز ما تشنه دریافت معارف انقلاب است و بر ما مسوولان واجب است که اهداف و مشی انقلاب اسلامی را به این عزیزان منتقل کنیم.

فرماندار شهرستان گالیکش ارتباط با جوانان، بانوان و تکریم خانواده شهدا را از اولویت‌های ویژه فرمانداری و ادارات این شهرستان برشمرد و گفت: در سال آینه با تاکید استاندار محترم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌ها باید آماده بوده و با تمام هوشمندی در خدمت مردم عزیز عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار