مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

پیام مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت روز امور تربیتی

به مناسبت 8 اسفند روز امور تربیتی و آغاز هفته تعلیم و تربیت اسلامی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان پیامی منتشر گردید.

کد مطلب: ۸۰۲۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت روز امور تربیتی

به گزارش پانا از استان گلستان،با درود فراوان به روح بلند حضرت امام(ره) و شهیدان والامقام رجایی و باهنر، هشتم اسفند، روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را ارج نهاده و به همه همکاران آموزش و پرورش، به ویژه مربیان پرتلاش و زحمت کش، تبریک عرض می نمایم.

با اعتقاد به اینکه فعالیت های حوزه امور تربیتی رسالت همه معلمان است، هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی را فرصت مناسبی می دانم تا با ایجاد فضای گفتگو، تبادل نظر و نقد سازنده، راهکارهای بهبود و کیفیت بخشی به فعالیت های امور تربیتی مورد بررسی قرار گرفته تا بتوانیم خدمات تاثیرگذارتری را به آینده سازان این مرز و بوم ارائه نمائیم.

باورمان در حوزه تعلیم و تربیت، فرمایش امام علی (ع) است که می فرمایند: علمی که به عمل تبدیل نشود جز گمراهی نیست و با همین رویکرد باور داریم که هر فعالیت آموزشی در مدرسه باید منجر به پرورش شود و بدون شک تحقق اهداف طرح درس از سوی معلمان، در این راه خطیر بسیار کارگشا خواهد بود.

مطابق با سند تحول بنیادین، تربیت انسان موحد، مومن، معتقد و متعهد به مسئولیت های مختلف از اهداف آموزش و پرورش بوده و فرآیند تعلیم و تربیت باید در تمام ساحت ها نظیر: اعتقادی، عبادی و اخلاقی، اجتماعی و سیاسی، زیستی و بدنی دارای برنامه بوده و از این رو نقش معلمان و مربیان به عنوان هدایت کننده و اسوه ای امین و بصیر در فرآیند تعلیم و تربیت و به عنوان موثرترین عنصر در تحقق ماموریت های نظام تعلیم و تربیت بسیار کلیدی و پراهمیت است.

با عنایت به رسالت های خطیر جامعه آموزش و پرورش، برای همکاران شریف و گرانقدرم به ویژه زحمت کشان حوزه امور تربیتی دانش آموزان، توفیق روزافزون دردستیابی به اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار