صندوق های گلستان لبریز از رای مردم شدند

کردکوی ( پانا )-انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمعه ۴ تیر ۱۴۰۳ برای تعیین رئیس جمهور با حضور مسئولین شهرستانی و آحاد مردم به ویژه دانش آموزان رای اولی در شهرستان کردکوی استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
صندوق های گلستان لبریز از رای مردم شدند

 انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کردکوی استان گلستان در این دوره با استقبال بی نظیر و بی مانند مردمی بود که خواستار تعیین سرنوشت خود و کشور خود بودند و حضور حداکثری پیدا کرده تا نماینده اصلح از دید خود را انتخاب کنند.

همواره مشارکت در انتخابات به ویژه برای کسانی که قرار است برای نخستین بار در این عرصه پا به میدان بگذارند ، جذابیتی توصیف نشدنی دارد و بسیاری برای رسیدن به این سن لحظه شماری می‌کنند تا بتوانند تکلیف سیاسی خود را ادا کنند و امسال به خواست خدا بیش از ۱۰ ها هزار دانش اموز رای اولی در استان گلستان پای صندوق های رای آمده تا تکلیف خود را ادا کنند.

مردم غیور و و وطن پرست شهرستان کردکوی از گوشه گوشه این شهرستان همیشه حامی استان بوده اند ، از اهل تشیع و اهل تسنن ، امروز برای چندمین بار در طی این چهل و پنج سال ، با حضور در چندین ستاد انتخاباتی در شهرستان در روز ۸ تیر ماه ، به دشمنان انقلاب ثابت کردند که تا پای جان و ثابت قدم ، پای آرمان های انقلاب مقدس اسلامی خواهند ایستاد و از خون شهدا دفاع خواهند کرد و به گفته های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل خواهند نمود.

در روز جمعه ۸ تیر ماه ، ستاد های انتخاباتی استان به ویژه شهرستان ولایتمدار کردکوی ، لبالب از مردم به ویژه دانش آموزان رای اولی بود ، که این عمل صالح را برای خود تکلیف دانسته و با خواست و اراده خود برای سرنوشت چندساله ی کشور پهناورشان ایران  ،با حضور پرشور بر پای صندوق های رای ، به تکلیف خود عمل کرده‌اند.

رای  اولی ها که تاکنون افتخار حضور در انتخابات ، به عنوان مهمترین اشخاص در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی برای ایران نداشته و سال های سال ، تنها به تماشای رای دادن بزرگتر ها و والدین خود ایستاده بودند ، اکنون دیگر خود به رشد و مرحله ای رسیده اند و به تنهایی توانستند در صف تعیین سرنوشت ایستاده و برای نخستین بار  رای خود را به صندوق بیندازند.

خبرنگار : Maryam Emami

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار