سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد در آیین تکریم معاون معاون توسعه منابع انسانی اداره کل:

مسئولیت‌ در نظام اسلامی امانتی الهی برای خدمت به مردم است

یاسوج ( پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، گفت مسئولیت‌ در نظام اسلامی امانتی الهی برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

کد مطلب: ۱۵۱۲۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت‌ در نظام اسلامی امانتی الهی برای خدمت به مردم است

 محمد جمالی در آیین تکریم ایمان سبحان‌نژاد، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور جمعی از کارکنان این اداره کل برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات وی در مدت تصدی این معاونت به بیان دستاوردها و موفقیت‌های حاصل شده در دوران مدیریت ایشان پرداخت و گفت: مسئولیت‌ها امانتی الهی هستند که باید از آنها حفظ و صیانت کرد.

وی با بیان اینکه کسی که مسئولیتی را بر عهده گرفته باید متعهد باشد که آن وظایف را به نیکی انجام بدهد، گفت: آقای سبحان‌نژاد با روحیه جهادی، انقلابی و صادقانه از همه توان و ظرفیت خویش برای خدمت به عرصه تعلیم وتربیت استفاده کرد.

وی همچنین به نقش کلیدی معاونت پشتیبانی در بهبود فرآیندها و افزایش رضایت کارکنان اشاره و از زحمات خالصانه و صادقانه ایشان در طی این مدت قدردانی کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد ،اجرای نظام رتبه بندی، افزایش در آمدهای اختصاصی، توجه ویژه به تسهیلات رفاهی به فرهنگیان و تجهیزات و فضاهای آموزشی را از جمله اقدامات تاثیر گذار آقای سبحان‌نژاد در دوران مدیریتی وی عنوان کرد.

ایمان سبحان‌نژاد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: قریب سه سال در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، خدمتگزاری کردم و امروز این بار مسئولیت بزرگ الهی را به اهلش می‌‌سپارم.

سبحان‌نژاد با اشاره به اینکه اگر توفیق الهی نبود، این امانت‌ها و مسئولیت‌ها به راحتی در اختیار ما قرار نمی‌گرفت، افزود: انتصاب ما به عنوان معلم دارای یک منزلت و جایگاه والا در نزد خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب ما به عنوان یک معلم سرمایه ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: این ردای ارزشمند ابتدا بر دوش اهل بیت و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام ( ص) بود که ما نیز باید امانت‌دار خوبی در این کسوت باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جایگاه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی جایگاه والایی است، تصریح کرد: تمام موفقیت‌ها و توسعه یافتگی آموزش و پرورش نوع مدیریت، نگاه و برنامه‌های اجرایی سایر معاونت‌ها و مجموعه آموزش و پرورش ذیل این حوزه است.

سبحان‌نژاد با تاکید بر اینکه خداوند را شاکر و سپاسگزارم که در زمان تصدی هرگز در پیگیری مطالبات جامعه هدف در تعامل با حوزه ستادی وزارت غفلت نکردم، افزود: ارتباط و تعامل خوب ما با مجموعه ستادی در حوزه‌های مختلف منجر به موفقیت‌های بزرگی شد.

وی با بیان اینکه شرایط امروز جهان اسلام شرایط حساسی است، تصریح کرد: باید افق‌ها را فراتر از این صندلی و جایگاه‌ها ببینیم و بدون توجه به گرایشها و سلیقه‌ها در فکر خدمت به جامعه هدف و تعالی و پیشرفت آموزش وپرورش باشیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرماندهان و شهدای بزرگی مانند شهید همت، شهید باکری و شهیدقاسم سلیمانی باید الگوی مدیریتی ما باشد، افزود: اگر من نیز در این مسیر موفقیتی کسب کردم مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی یک تیم مدیریتی بود که سرمنشا خدمات ارزنده ای در آموزش و پرورش شدند.

سبحان‌نژاد با تقدیر و تشکر از خدمات و توجهات مجمع نمایندگان سابق استان حجت‌الاسلام موحد، سید ناصر حسینی و مهدی روشنفکر در حوزه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: ایشان از نمایندگان تاثیرگذار در اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان بود و همه فرهنگیان کشور مدیون پیگیری‌ها و تلاش ایشان در اجرای نظام رتبه‌بندی هستند.

وی با آرزوی توفیق برای نمایندگان فعلی استان، تصریح کرد: غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق بودجه، محمد بهرامی به عنوان عضو کمیسیون انرژی در حوزه صنعت و اقتصاد و حجت‌الاسلام موحد در کمیسیون اصل ۹۰ می‌توانند مثلثی برای سرازیر کردن اعتبارات به قلب استان باشند تا شاهد توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات مردم باشیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه نمایندگان ما باید امانت‌دار خوبی برای رای مردم باشند، خاطرنشان کرد: مردم ما در آزمون‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان دادند که پای نظام و انقلاب هستند پس باید در صیانت از حق آنها خارج از مسائل سیاسی، سلیقه‌ای و طایفه‌ای عمل شود.

سبحان‌نژاد با بیان اینکه گروه اندکی ما را متهم به طایفه‌گری و مرزبندی کردند ولی همه همکارانی که بر عملکرد من از نزدیک اشراف داشتند، شاهد استفاده از همه ظرفیت‌ها و سلایق سیاسی بر حسب تخصص، تعهد و اعتماد بودند، افزود: در شب معارفه با شهدا میثاق بستم که از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به جامعه بزرگ فرهنگیان استفاده کنم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فصل مشترک دولت، حاکمیت و جامعه است، گفت: اگر می‌خواهیم رهنمودها و راهبردهای مقام معظم رهبری در سند تحول بنیادین اجرایی و عملیاتی شود، می‌‌طلبد همه دستگا‌هها و در راس استاندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش به کمک این دستگاه بیایند.

در پایان این آیین از ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش به پاس خدمات ارزنده ایشان در زمان تصدی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

گفتنی است ایمان سبحان نژاد از فعالان عرصه تعلیم و تربیت، شخصیتی ارزشی و متعهد آموزش و پرورش می‌باشد که از ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تاکنون به عنوان معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد را عهده‌دار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار