سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

۳۳۰ دانش‌آموز دختر بویراحمد به اردوی راهیان نور اعزام شدند

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 330 دانش‌آموز دختر شهرستان بویراحمد، راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

کد مطلب: ۱۵۱۲۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
 ۳۳۰ دانش‌آموز دختر بویراحمد به اردوی راهیان نور اعزام شدند

محمد جمالی در آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر که در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در اولین مرحله سال تحصیلی جدید با همکاری سپاه فتح استان، امروز ۳۳۰ دانش‌آموز دختر با ۹ دستگاه اتوبوس، راهی سرزمین‌های نور شدند.

وی افزود: در دستور کار آموزش و پرورش استان است که قریب به ۵۰۰۰ دانش‌آموز و حدود ۵۰۰ معلم را برای راهیان نور اعزام کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش‌آموزان نهادینه کنیم.

جمالی با اشاره به اینکه راهیان نور، یک اردوی تربیتی و فرهنگی است، گفت: راهیان نور، یک دانشگاه بزرگ عملی است که دانش‌آموزان پس از بازگشت از این سفر معنوی باید فرهنگ بزرگ دفاع مقدس را به خانواده‌ها و همکلاسی‌های خود منتقل کنند.

وی بیان کرد: مناطق عملیاتی در طول ۸ سال دفاع مقدس، شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران بود که دانش‌آموزان از این بازدیدها درس فرهنگ ایثار و شهادت را به یادگار خواهند برد.

سرهنگ سعید برومندزاده، جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: دانش‌آموزان به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید و از نزدیک با رشادت‌ها وجانفشانی‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

در آیین بدرقه دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور، جانشین هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان، فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاون پرورشی وتربیت‌بدنی، رئیس سازمان دانش‌آموزی و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار