استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد:

کلنگ‌زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین (ع) یاسوج پس از ۱۲ سال

یاسوج ( پانا) - استاندار استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از کلنگ‌زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین (ع) یاسوج پس از ۱۲ سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین (ع)  یاسوج پس از ۱۲ سال

آیین نرمش صبحگاهی در سالن پوریای ولی یاسوج با حضور یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل استان  برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از این آیین در جمع خبرنگاران با تقدیر وتشکر از فعالیتهای خوب آموزش وپرورش در توسعه زیرساختهای فضاهای ورزشی در سطح استان گفت: آموزش‌وپرورش و متولیان امر ورزش بر روی استعدادیابی ورزشی دانش‌آموزان استان تمرکز کنند.

رحمانی افزود: ورزشکاران این استان که در عرصه‌های ملی و بین المللی پیشتاز هستند حمایت از آنها به عنوان سفیران سلامت در دستور کار مدیریت اجرایی استان است.

وی اظهار کرد: ورزش یکی از ضروریات برای سلامتی جسمی است که میتواند به توسعه هر جامعه‌ای کمک کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های مختلف ورزشی ملی و بین المللی افتخار آفرین بودند.

رحمانی از کلنگ زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین(ع) پس از ۱۲ سال خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی در هفته تربیت بدنی و ورزش در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به زمین چمن مصنوعی که در شهرک تمام حسین(ع) یاسوج کلنگ زنی شد، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۶۴۰۰ مترمربع شهرک امام حسین یاسوج آغاز شده‌ است.

محمد جمالی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: توجه به امر ورزش از اولویتهای آموزش وپرورش استان است.

 جمالی افزود: در دوسال گذشته ۱۵۰ چمن مصنوعی در فضاهای آموزشی استان با مشارکت خیرین و مردم ایجاد شد که تا پایان سال ۲۰ چمن مصنوعی نیز به فضاهای ورزشی مدارس اضافه خواهد شد.

همچنین فرشید کرمی، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه گفت: همایش پیاده روی ویژه کارکنان ادارات، اجرای طرح شهید طوقانی، ورزش صبحگاهی دانش‌آموزان در مدارس، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان و نرمش صبحگاهی با حضور استاندار و مدیران در سالن پوریای ولی، بخشی از برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است.

وی از کسب مقام‌های اول کشوری در رشته هندبال در دو مقطع در کشور خبر داد و افزود: در فوتسال فرهنگیان، دومیدانی خانم‌ها و آقایان و فوتسال دانش‌آموزان استثنایی رتبه‌های برتر کشوری کسب کردیم.

کرمی اظهارکرد: در طرح شهید سلیمانی که با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی صورت گرفت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نهضت طرح شهید سلیمانی در سال گذشته ۱۴۸ چمن مصنوعی احداث شد، تصریح کرد: این نهضت در سال تحصیلی جاری ادامه دارد و آمادگی داریم هر مدرسه‌ای که فضای کافی داشته باشد چمن مصنوعی احداث شود.

گفتنی است نرمش صبحگاهی، صرف صبحانه سالم، کلنگ زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین (ع)، افتتاح چمن مصنوعی آموزشگاه روستای مزدک و سالن ورزشی دبیرستان عشایری گنجه‌ای و توزیع تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از جمله طرحها و برنامه‌هایی بود که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان استانی انجام شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار