سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:

توزیع ۶۰ بسته حمایتی در بین دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد

یاسوج ( پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت با هدف کمک به خانواده‌ها و بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان ، تعداد ۶۰ بسته حمایتی شامل کیف و نوشت‌افزار به مبلغ یک میلیارد ریال در بین دانش‌آموزان این شهرستان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۶۰ بسته حمایتی در بین دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد

ایوب رضایی در آیین توزیع بسته حمایتی در بین دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد که به همت بانک رفاه کارگران و با حضور سرپرست آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: تعداد ۶۰ بسته حمایتی کیف و نوشت‌افزار به مبلغ یک میلیارد ریال با هدف کمک به خانواده‌ها و بهبود وضعیت تحصیلی در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

سید‌نظام مرادی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان نیز در این آیین با بیان اینکه طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش توزیع اقلام دانش‌آموزی بر عهده این سازمان است، افزود: از خیرین و موسسات خیریه عوت می‌کنم که ما را در این مسیر یاری کنند که بتوانیم اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان را در برخی نقاط تامین کنیم.

نصیب‌الله ولوی‌مقدم مدیر کل بانک رفاه استان نیز در این آیین با بیان اینکه در ۲ سال گذشته دو باب مدرسه احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته قریب ۳۰۰ بسته معیشتی تامین و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار