پیام نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ملی کودک

یاسوج ( پانا) - نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، این روز بزرگ را به همه کودکان و نوجوانان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۷۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ملی کودک

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام محمد بهرامی بدین شرح است:

آینده بیش از هر کسی، سهم کودکان است. بنابراین شعار « برای کودکان برای آینده» یک ایده هوشمندانه برای طراحی الگوی زندگی و پیشرفت بچه‌هاست.

عباس کیارستمی سینماگر بزرگ و بین‌المللی که خود تربیت شده بستری فنی و هنرمندانه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود، با سینمای منحصربفردش به خلق الگوسازی‌ برای کودکان می‌پرداخت.

کودکان گرانبهاترین هدایا از آینده به امروز خانواده‌ها، جامعه و پدر و مادرها هستند. بنابراین ساخت آینده آنها یک رسالت بنیادین و الهی است، اما پیش و بیش از آنکه ما باید الگوهای جدید برای رشد و بالندگی کودکان ایجاد کنیم، باید جامعه و نهادهای آموزش، پرورش، فرهنگ و هنر و ‌... را ارتقا دهیم تا انسان‌های شایسته‌ای پدید بیاوریم که علاوه بر اینکه کودکانی شاد، هوشمند و ایران دوست می‌سازند برای پیشرفت ایران عزیز در آینده مفید باشند.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای متولیان حوزه کودکان، هفته ملی کودک را تبریک می‌گویم و امیدوارم آینده مال کودکان باشد.

محمد بهرامی

 نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار