دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

لیگ جت کهگیلویه‌و‌بویداحمد به ایستگاه آخر رسید

یاسوج ( پانا) - دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: مرحله نهایی لیگ دانش‌آموزی جت از روز چهارشنبه ۱۱ مهر تا روز جمعه ۱۳ مهر ماه با حضور ۶۸ تیم از مناطق ۱۳ گانه استان در سی‌سخت برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۵۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
لیگ جت کهگیلویه‌و‌بویداحمد به ایستگاه آخر رسید

ستار هدایت‌خواه در جلسه هماهنگی اختتامیه لیگ  دانش‌آموزی جت که با حضور سرپرست آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: طرح لیگ جت دانش‌آموزی از سال گذشته با همکاری و هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و سایر نهادهای ذی‌ربط با هدف افزایش سواد رسانه‌ای و پاسخ به شبهات فضای مجازی دانش‌آموزان شروع شد.

هدایت‌خواه با بیان اینکه لیگ دانش‌آموزی شامل چند مرحله است که در مرحله عمومی دانش‌آموزان در تیم‌ها و گروه‌های ۵ نفره به همراه یک مربی تشکیل تیم می‌دهند، افزود: در این مرحله دانش آموزان دختر با مطالعه یک کتاب تحت عنوان (یک فرد باحجاب) و دانش‌آموزان پسر با مطالعه کتاب ( یک یا چند شبهه) شبهات مربوط به فضای مجازی پاسخ می‌دهند.

وی، گفت: دانش‌آموزان با مطالعه این کتاب‌ها بر اساس مهارتی که کسب کردند در فضای مجازی می‌توانند در قالب کلیپ، عکس، پادکست و ... تولید محتوا کنند.

دبیر جبهه فرهنگی با بیان اینکه امتحان کتبی این کتب به صورت جمعی است، افزود: دانش‌آموزانی که این سه مرحله را پشت سر گذاشتند و در مرحله استانی موفق شدند مبلغ ۳ میلیون تومان جایزه دریافت می‌کنند.

هدایت‌خواه گفت: در نهایت ۱۰ تیم به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری ( مد ظّله العالی) که فرمودند (فضای مجازی قتلگاه نوجوانان است) اشاره کرد و گفت: توانمد‌سازی و نقش‌آفرین دانش‌آموزان در فضای مجازی در پاسخ به شبهات بهترین راه هدایت آن‌هاست.

هدایت‌خواه گفت: مرحله نهایی این لیگ از روز چهارشنبه ۱۱ مهر تا روز جمعه ۱۳ مهر ماه با حضور ۶۸ تیم از مناطق ۱۳ گانه استان در سی‌سخت برگزار می‌شود.

محمد جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با تاکید بر همکاری همه‌جانبه، افزود: این رویداد در تلاش است تا توانمندیهای دانش‌آموزان  در حوزه سواد رسانه‌ای را بالا برده تا فریب دروغ‌های رسانه های دشمن در فضای مجازی را نخورند.

وی نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در فریضه جهاد تبیین را از دیگر اهداف برگزاری لیگ دانش‌آموزی جت عنوان کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار