در سومین روز از بازگشایی مدارس صورت گرفت؛

بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر یاسوج

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز از آغاز سال تحصیلی به‌صورت سرزده از برخی مدارس شهر یاسوج بازدید و با معلمان و دانش‌آموزان این مدارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر یاسوج

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ محمد جمالی در بازدید از مدارس شهر یاسوج که صبح امروز و در سومین روز از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و بدون اطلاع قبلی و به شکل سرزده انجام گرفت با حضور در مدارس سهام و خیام، کوثر، فرهنگیان متوسطه اول و دوم و مدرسه عارف از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و تربیتی این مدارس قرار گرفت و با حضور در کلاس‌های درس با معلمان و دانش‌آموزان در فضایی صمیمی گفت‌وگو کرد.

وی در جمع دانش‌آموزان و معلمان این مدارس گفت: در آغازین روزهای سال تحصیلی، وظیفه خود می‌دانیم تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی مدارس را مورد بازدید قرار دهیم تا احیانا اگر مشکلاتی در زمینه معلم، کتب درسی و تجهیزات آموزشی هست، احصا و برطرف کنیم.

جمالی با بیان اینکه همت بالای معلمین و تلاش بسیار خوب دانش‌آموزان در مسائل آموزشی و تربیتی قابل ستایش است، خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: پرچم و سرود جمهوری اسلامی، جزو هویت ماست که باید در کنار تحصیل علم به آن‌ها توجه کنیم.

وی ضمن سپاس صمیمانه از تلاش معلمین و همراهی بسیار خوب خانواده‌ها با آموزش و پرورش، اظهار کرد: بازدیدهای سرزده و بدون اطلاع قبلی از مدارس در اقصی نقاط استان در دستور کار قرار دارد تا در دیدار چهره‌به‌چهره با معلمان و دانش‌آموزان برای کیفی‌سازی فعالیت‌های آموزشی بیش از گذشته تلاش کنیم.

مدیران و معلمان این مدارس ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از مدارس، خواستار رفع برخی مشکلات تجهیزاتی در این مداس شدند.

گفتنی است در سومین روز از بازگشایی مدارس، همه کلاس‌ها دایر و معلمان در کلاس‌های درس حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار