کارشناس مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد:

دانش‌آموزان کتب درسی خود را از مدارس دریافت ‌می‌کنند

یاسوج ( پانا) - کارشناس مسئول توزیع کتب درسی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از توزیع کتب درسی دانش‌آموزان تا قبل از مهرماه در همه مدارس استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان کتب درسی خود را از مدارس دریافت ‌می‌کنند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد، حسن اوحدی گفت: از مجموع ۱۶۰ هزار دانش‌آموز در استان تاکنون بیش از 155 هزار نفر اطلاعات خود را برای درخواست کتاب در سامانه سیدا ثبت کرده‌اند.

وی بابیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار جلد از کتاب درسی دانش‌آموزان وارد استان شده، افزود: این کتب درسی از دهم تا ۲۳ شهریور بین مدیران مدارس توزیع شد که تا کنون 95 درصد کتب دوره ابتدایی تحویل مدیران مدارس شده است.

وی از مدیران مدارس خواست کتاب‌های درسی را در فضای ایمن و استاندارد نگهداری کنند تا آسیبی نبینند و طبق شیوه نامه از ۲۴ تا ۳۱ شهریور، در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

اوحدی با بیان اینکه پس از ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبت‌نام به قطعی، امکان ثبت سفارش کتاب‌های درسی وجود دارد.

اوحدی تصریح کرد: دانش‌آموزانی که به هر دلیلی هنوز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده‌اند هر چه سریعتر با ثبت‌نام قطعی در یکی از مدارس، نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در ابتدای مهرماه مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس و هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای هرچه سریعتر نسبت به صدور هدایت تحصیلی، انتخاب رشته دانش‌آموزان و ثبت درسامانه سیدا اقدام کنند تا این گروه از دانش‌آموزان درثبت اطلاعات و دریافت کتاب بامشکل مواجه نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار