سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

بازگشایی مدارس یک خیزش و رویداد بزرگ تربیتی است

یاسوج ( پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: بازگشایی مدارس یک خیزش و رویداد بزرگ تربیتی است که امیداورم این خیزش بزرگ تربیتی در کمال سلامت، آرامش و مسئولیت برگزار شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس یک خیزش و رویداد بزرگ تربیتی است

محمد جمالی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران ضمن تقدیر و تشکر از ستاد اقامه نماز جمعه و تبریک آغاز امامت امام عصر (عج) گفت: امیدوارم با عنایت به خداوند متعال و امام عصر ( عج) بازگشایی مطلوبی در سطح مدارس استان داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش تربیتی مدرسه، تصریح کرد: بازگشایی مدارس یک خیزش و رویداد بزرگ تربیتی است که امیدوارم این خیزش بزرگ تربیتی در کمال سلامت، آرامش و مسئولیت برگزار شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ارتباط اولیا و مدرسه و لزوم مشارکت خانواده‌ها، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در سطح مدارس این عدم ارتباط است.

جمالی، افزود: اگر انتظار داریم این شاخصه‌های تربیتی و آموزشی در سطح استان پیشرفت کند باید ارتباط بین خانواده و مدرسه قوی باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار آموزشگاه و قریب ۱۷۲ هزار دانش آموز در سطح استان داریم، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ هزار همکار فرهنگی در این ۳ هزار آموزشگاه ساماندهی شده‌اند که امیدوارم بتوانیم با همکاری و همراهی یکدیگر یک بازگشایی مطلوبی را داشته باشیم

وی، گفت: طرح مهر و آغاز سال تحصیلی مهمترین اولویت آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد است و جشن غنچه‌ها ویژه پیش دبستانی‌ها در ۲۶ شهریور ماه، جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی ۲۷ شهریور، جشن جوانه‌ها ویژه پایه اول متوسطه در ۲۸ شهریورماه برگزار و زنگ مهر، ایثار، مقاومت و نماز نیز اول مهرماه نواخته می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، افزود: یک بازگشایی مطلوب و خوب مشروط به همراهی و همکاری اصحاب رسانه، اصحاب قلم و همه دستگاه‌ها است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار