استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس از مهرماه

یاسوج(پانا)-استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای آموزش و پرورش با تبریک دهه ولایت عنوان کرد همه مدارس و دانشگا‌ه‌های استان از ابتدای مهر ماه ۱۴۰۱ حضوری خواهند شد تا خلاء علمی به دلیل کرونا جبران شود.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس از مهرماه

سید علی احمد زاده با اشاره به اینکه آموزش طی دو سال بیماری کرونا دچار آسیب شد، بیان کرد: متولیان از همین امروز برای برگزاری هر چه بهتر دانشگاه‌ها و مدارس برنامه‌ریزی کنند، برای حمل و نقل مدارس هر چه سریعتر حوزه عمرانی جلسه تشکیل داده و ظرفیت بخش خصوصی برای مدارس و دانشگاه‌ها فعال شود.

استاندار کهگیلویه و بویراجمد با بیان اینکه تغییر در نگرش اعضای شورای اموزش و پرورش منجر به نتیجه خواهند شد، گفت: متولیان از همین امروز برای برگزاری هر چه بهتر دانشگاه‌ها و مدارس برنامه‌ریزی کنند، برای حمل و نقل مدارس هر چه سریعتر حوزه عمرانی جلسه تشکیل داده و ظرفیت بخش خصوصی برای مدارس و دانشگاه‌ها فعال شود

احمدزاده با اشاره به کمبود فضای آموزشی و تجهیزات مدارس افزود: اکثر مناطق استان را که بازدید کردم ،مدارس مشکلات جدی داشتند که اداره‌کل نوسازی مدارس نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند که مجددا بازدید خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران برای جذب اعتبارات در تهران رایزنی کنند،گفت: کل اعتبارات تملک دارایی که در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته ۵۰۰ میلیارد تومان است که عدد ناچیزی است لذا مدیران سهم استان را در تهران پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مدارس نیازمندی‌های خود را برای سال جدید تحصیلی در اختیار ما قرار دهند تا از طریق وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم مطالبه‌گری کنیم.

خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار