مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد:

راه‌اندازی مجدد کانون پرورش‌فکری کودکان‌ونوجوانان شهرستان مارگون

یاسوج ( پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از راه اندازی مجدد مرکز فرهنگی هنری شهرستان مارگون پس از ۵ سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مجدد کانون پرورش‌فکری کودکان‌ونوجوانان شهرستان مارگون

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی دوشنبه ۱۲ شهریور در آیین راه اندازی مجدد مرکز فرهنگی هنری شهرستان مارگون که با حضور محمد بهرامی ( نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی) و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه کانون، آینده فرزندان این سرزمین است و اعتقاد داریم آینده ساختنی است.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مهم‌ترین سازمان‌هایی است که در ساختن آینده کودکان و نوجوانان نقش بسزایی را دارد و اعتقاد داریم تمامی کودکان و نوجوانان استان باید از خدمات کانون منتفع شوند و هیچ کودک و نوجوانی تشنه فعالیت‌ فرهنگی و هنری نباشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد افزود: اگر در منطقه‌ای مرکز کانون نباشد، به دنبال راهکاری مناسب برای خدمات‌رسانی و گسترش عدالت فرهنگی و محرومیت‌زدایی از استان خواهیم بود.

شهبازی افزود: مرکز فرهنگی هنری مارگون به واسطه انتقال مربی این مرکز به آموزش و پرورش به مدت ۵ سال غیرفعال شده بود که پس از پیگیری و رایزنی با مسئولان کانون کشور و شهرستان مارگون این مرکز فرهنگی هنری از امروز راه اندازی و فعال و کودکان و نوجوانان می توانند ازخدمات آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بستری برای رونق کارهای فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان معرفی کرد و خواستار هم افزایی همه دستگاهها برای پیشبرد اهداف فرهنگی شد. 

محمد بهرامی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در راه اندازی مجدد مرکز فرهنگی هنری مارگون افزود: سالن سینما کودک و نوجوان این مرکز در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد. 

 فرماندار شهرستان مارگون نیز در این آیین به تعطیلی پنج ساله مرکز فرهنگی هنری مارگون اشاره کرد و گفت: همه مسئولان شهرستان به اتفاق معتقدند که وجود کانون در این شهرستان از ضرورت‌های مهم فرهنگی این شهرستان است و اقدامات انجام شده کانون استان در ۶ ماه گذشته  مصداق یک کار جهادی و قرارگاهی است.

مختار اندرخور با بیان اینکه کودکان و نوجوانان این خطه بسیار با استعداد و مشتاق و علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی هستند، افزود: از راه‌اندازی مجدد مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان مارگون استقبال و برای تامین تجهیزات از محل اعتبارات شهرستانی و کمک خیران در شهرستان  تلاش خواهیم کرد. 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار