معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مهمترین هدف پروژه مهر است

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و استفاده بهینه از امکانات موجود، مهمترین هدف پروژه مهر است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مهمترین هدف پروژه مهر است

ایمان سبحان‌نژاد در جلسه کمیته‌های ساماندهی نیروی انسانی، انتخاب و انتصاب مدیران و تعمیر و تجهیز مدارس پروژه مهر که با حضور رؤسای کارگروه‌ها و ادارات داخلی برگزار شد، گفت: اگر با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در راستای اهداف سند تحول بنیادین و شیوه‌نامه‌های سازماندهی نیروی انسانی حرکت کنیم، پروژه مهر به خوبی محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از پروژه مهر، مهیاسازی هرچه بهتر فضا و امکانات و ساماندهی درست نیروی انسانی جهت شروع سال تحصیلی جدید است تا دانش‌آموزان، آغاز سال تحصیلی را در فضایی بانشاط و شرایط مناسب، قدم به مدرسه بگذارند و از امکانات درخور شان تحصیلی برخوردار باشند.

سبحان‌نژاد با بیان اینکه بار اصلی آموزش و پرورش بر دوش حوزه معاونت پشتیبانی است، گفت: با برنامه‌ریزی هوشمندانه و مدبرانه از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای تعالی و بالندگی آموزش و پرورش استفاده کنید.

وی افزود: اگر آموزش و پرورش توسعه‌یافته داشته باشیم، می‌توانیم یک کشور قوی و توسعه‌یافته داشته باشیم که همه باید در این راستا تلاشی مضاعف کنیم.

سبحان‌نژاد با اشاره به اینکه امسال در حوزه معاونت‌ برنامه‌ریزی و توسعه منابع، هشتیمن جلسه در خصوص پروژه مهر است که برگزار می‌شود، گفت: امیدوارم با همکاری همه نهادهای ذی‌ربط بتوانیم مهر ماندگاری را رقم بزنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری هفته دولت به نام شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: توسل به این 2 اسوه بزرگ در نظام تعلیم و تربیت باعث تحول بزرگ در تعلیم و تربیت استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهید جمهور و همراهان شهیدش، کارهای بزرگ و ارزشمندی به‌صورت زیرساختی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند، تصریح کرد: رئیس جمهور رئیسی هم در افکار عمومی و هم در دولت خود مظلوم واقع شد؛ زیرا خدمات بزرگ آن‌ها کمتر رسانه‌ای شد.

سبحان‌نژاد، بحث کیفی‌سازی، ارتقای منزلت اجتماعی و رفاهی معلمان و همچنین استخدام ۱۰۲ هزار نفری در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم را یک اقدام بزرگ در سطح کشور دانست و اظهار کرد: ۴ هزار و ۵۶ معلم در آزمون‌های ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی پرداخت ۳۳۰ میلیارد وام کم‌‌بهره و قرض‌الحسنه در رفاهیات به معلمان در سراسر استان و ساخت فضاهای آموزشی یک تا ۱۲ کلاسه در سراسر استان را از دیگر خدمات ماندگار دولت سیزدهم برشمرد.

سبحان‌نژاد با ابراز امیدواری از آینده درخشان ایران اسلامی، تشکیل دولت چهاردهم، دولت وفاق ملی با رای حداکثری مردم را تبریک گفت.

‌ وی با ابراز خرسندی از اینکه یک معلم واقعی، وزیر جدید آموزش و پرورش شده است، گفت: علیرضا کاظمی، تمام زیر و بَم‌های آموزش و پرورش، اولویت‌ها و نیازی‌های آن را می‌‌شناسد.

سبحان‌نژاد با تسلیت ایام پایانی ماه صفر، تمسک به اخلاق نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، نظم‌پذیری سازمانی و مدیریتی را شرط موفقیت و سربلندی در جامعه عنوان کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان بر نظم کاری و اداری، برخورد مناسب و توام با احترام با ارباب رجوع و نوع پوشش در محیط اداری تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار