سرپرست آموزش و پرورش آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

آزمون مورد کاوی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برگزار شد

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون موردکاوی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، امروز ۸ شهریور در حوزه‌های امتحانی سطح استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آزمون مورد کاوی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برگزار شد

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ محمد جمالی در جریان بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون موردکاوی انتخاب و انتصاب مدیران در روز پنج‌شنبه (۸ شهریور) راس ساعت ۸ صبح در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون به‌صورت قطبی در سراسر استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: قطب یک بویراحمد در دبیرستان شاهد پسرانه و حوزه دخترانه مصلی‌نژاد ویژه شهرستان‌های بویراحمد، دنا ،مارگون، لوداب و عشایر برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به اینکه قطب 2 در شهرستان کهگیلویه برگزار شد، تصریح کرد: حوزه آزمون ویژه شهرستان‌های دهدشت، چرام، لنده، چاروسا وردیشموک در سالن شهید مطهری شهرستان دهدشت برگزار شد.

جمالی اظهار کرد: حوزه آزمون ویژه شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی در شهرستان گچساران در دبیرستان شهید جهان‌آرا برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد، هدف از برگزاری آزمون انتصاب مدیران مدارس را استقرار نظام شایسته‌سالاری دانست و گفت: این آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بوده و همچنین تضمین کیفیت در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدرسه نیز است.

وی تاکید کرد: انتصاب نهایی مدیران مدارس پس از برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی و دیگر فرآیند پیش‌بینی‌شده انجام خواهد شد و این انتصاب‌ها بر اساس بالاترین امتیاز صورت خواهد گرفت. بنابراین لازم است روند اجرای مراحل انتخاب مدیران به دقت، رصد و ارزیابی شود.

یونس محمود‌زاده، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز تعداد متقاضیانی که در سامانه hrm.medu.ir جهت شرکت در آزمون موردکاوی انتخاب و انتصاب مدیران ثبت‌نام کرده‌اند را 1173 نفر ذکر کرد و گفت: این آزمون به شکل قطبی در 3 شهرستان بزرگ استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار