پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناست هفته دولت

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد طی پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خدمت، شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمام کارکنان دولت و به‌ویژه همکاران فرهنگی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۶۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناست هفته دولت

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ متن پیام محمد جمالی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«به فرموده امام خمینی(ره) آنچه که موجب تسلّی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است.»

هفته دولت، یادآور روزهای ماندگار و مملو از شور و شعف خدمتگزاری دولتمردان انقلاب اسلامی است، آنان که فارغ از توجه به پست و مقام همواره در اندیشه خدمت به مردمان این سرزمین و کسب رضای باری‌تعالی بودند.

هفته دولت، نمایانگر اهمیت و نقش دولت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان کشور است. در این هفته می‌توان با تکیه بر آموزه‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به بررسی و ارزیابی دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف بپردازیم و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموارتر کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، شهید رجایی و شهید باهنر و شهید خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان و کارمندان شریف دولت و به‌ویژه همکاران خدوم و متعهد فرهنگی در اقصی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که همگان در پناه حضرت حق و توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، سلامت و موفق باشند و بیش از پیش در سایه خرد و همدلی و وفاق ملی در مسیر رشد و تعالی کشور عزیزمان ایران گام برداریم.

ان شاءالله

محمد جمالی 

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار