پیام گرامیداشت هفته دولت

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت را به دولتمردان ایران اسلامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

متن پیام مجید یزدان‌پناه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی»

دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که همواره اثرات آن ساری و جاری است.

این ایام مجاهدت‌های فرزندان پاک سرشت و فداکار انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور برهه‌‌های خاطره‌انگیز و حساس در انقلاب را که اخلاص در عمل باعث پیشبرد امور در سخت ترین شرایط ممکن(دوران دفاع مقدس) را متجلی می‌سازد.

هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهدای عزیزمان افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و حماسه اقتصادی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.

ارائه گزارش‌های موثق از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی به جامعه‌ می‌تواند در آسیب‌شناسی و کیفیت بخشی به دستگاه‌های اجرایی علی‌الخصوص در حوزه تعلیم و تربیت اثر بخش باشد‌ و این مهم باید به صورت ضرورتی مورد توجه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام، هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی میهن اسلامیمان و به طور خاص کارکنان دستگاه تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده و آرزومندم، تمامی خدمتگزاران به مردم شریف ایران زمین در راستای گسترش جامعه‌ای موفق و پیشرو خیزش بلندی داشته و با عنایت معبود بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند.

مجید یزدان‌پناه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار