رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش باید در راستای تحقق اهداف پروژه مهر باشد

یاسوج (پانا) - رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان باید در راستای تحقق اهداف «پروژه مهر» و آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی و استقبال هر چه بهتر از دانش‌آموزان باشد‌.

کد مطلب: ۱۴۹۴۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش باید در راستای تحقق اهداف پروژه مهر باشد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ سیدولی موسوی در گفت‌وگوی زنده با شبکه استانی دنا با محوریت پروژه مهر، گفت: فعالیت ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد با هدف تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس در سال تحصیلی آتی از اردیبهشت آغاز شده و تا 15 مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های حال حاضر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد باید در راستای تحقق اهداف «پروژه مهر» و آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی و استقبال هر چه بهتر از دانش‌آموزان باشد، خاطرنشان کرد: این اقدام باعث می‌شود تا شاهد حرکت هماهنگ و دقیق همه مدیران مدارس برای تحقق اهداف پروژه مهر و آماده‌سازی مدارس باشیم.

موسوی در تشریح وضعیت ثبت سفارش و توزیع کتب درسی جهت بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۳ گفت: یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۱۶۰ جلد کتاب وارد استان شده از این تعداد ۸۳۰ هزار جلد در شهرستان‌ها و مناطق توزیع شده است. 

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بر اساس آمار پیش‌بینی‌شده ۱۶۷ هزار دانش‌آموز در سطح استان داریم، گفت: تاکنون ۱۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان یعنی قریب به ۸۲ درصد نسبت به ثبت سفارش کتاب اقدام کرده‌اند.

وی ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در مدرسه در سامانه «سیدا» را شرط ثبت سفارش کتب درسی  دانست و عنوان کرد: بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده‌اند که انتظار می‌رود اولیای گرامی هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان و ثبت کتب درسی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار