پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت روز حراست

یاسوج ( پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در پیامی با بیان اینکه حراست جایگاه والا و بی‌بدیدی در امنیت سرمایه‌های مادی و معنوی هر سازمان به عهده دارد روز حراست را به فعالان این عرصه در آموزش و پرورش تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۷۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت روز حراست

 به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد متن پیام محمد جمالی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«عَینانِ لاتَمَسُّهُمَا النّارُ: عَینٌ بَکَت مِن خَشیَةِ اللّه ِ و عَینٌ باتَ تَحرُسُ فی سَبیلِ اللّه ِ»

دو چشمند که آتش به آنها نمی‌رسد: چشمی که از ترس خدا بگرید و چشمی که شب‌ها در راه خدا حراست و نگهبانی دهد. پیامبر اکرم (ص) نهاد حراست به عنوان یکی از ارکان مهم هر دستگاه اجرایی جایگاه ارزنده‌ای در حفظ امنیت سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان بر عهده دارد و همواره به عنوان مشاوری امین با شناسایی تهدیدها، فرصت‌ها و آسیب‌ها با نظارت، اشرافیت و اقتدار در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف مدیریت گام‌های موثری بر می‌دارد.

۲۲ تیر که به نام روز حراست در تقویم کشور ثبت شده، فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات و خدمات متولیان حفاظت از جنبه‌های مختلف سازمانی را فراهم آورده است.

 اینجانب روز بزرگداشت حراست را به کارکنان شریف، پرتلاش، هوشمند و هوشیار حراست در سطح آموزش استان و شهرستانها ومناطق تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این همکاران مجاهد از درگاه یکتای بی همتا ،توفیق روز افزون در خدمتگزاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذیل توجهات خاصه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و تحت هدایت و رهبری مقام عظمای ولایت را خواستارم.

به امیدآنکه در پرتو الطاف لایزال الهی، در مسیر توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم باشیم.

محمد جمالی

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه‌‌وبویراحمد

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار