رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده

یاسوج (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از آغاز ثبت‌نام آزمون انتخاب مدرس خانواده از دوم تیرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ میلاد نوشادی در جلسه هماهنگی جذب مدرسین آموزش خانواده از ارسال شیوه‌نامه انتخاب مدرس آموزش خانواده به استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: دفتر انجمن اولیا و مربیان در نظر دارد، مدرسین آموزش خانواده را از طریق برگزاری آزمون و از بین فرهنگیان شاغل، رسمی، پیمانی و اعضای رسمی و پیمانی دانشگاه‌ها انتخاب کند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از روز شنبه دوم تیرماه 1403 با مراجعه به واحد انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌ها ومناطق نسبت به ثبت‌نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده شخصاً اقدام کنند.

نوشادی، زمان پایان ثبت‌نام را 28 تیرماه اعلام و تصریح کرد: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن، دارا بودن حداقل 30 سال سن، برخورداری از سلامت جسم و روان، قدرت بیان و دارا بودن صلاحیت اجتماعی و حسن شهرت از جمله شرایط عمومی و اختصاصی شرکت‌کنندگان در این آزمون است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه جذب مدرسان آموزش خانواده در 2 مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: افرادی که در مرحله آزمون علمی، حد نصاب لازم را کسب کنند باید مرحله مصاحبه را طی کنند و اگر پذیرفته شوند، وارد دوره‌های آموزشی می‌شوند که دوره‌های آموزشی 60 ساعته برای آنان در نظر گرفته شده است.
نوشادی عنوان کرد: آزمون کتبی انتخاب مدرس آموزش خانواده در مرکز استان، روز یکشنبه 31 تیرماه، راس ساعت 10 صبح، برگزار خواهد شد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به شرکت‌کنندگان در صورت قبولی، گواهی پایان دوره از طرف انجمن اولیا و مربیان آموزش وپرورش استان به عنوان «مدرس خانواده» اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار