مدیر درمانگاه فرهنگیان آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌و بویراحمد خبر داد:

پذیرش و درمان روزانه ۶۰۰ بیمار در درمانگاه فرهنگیان یاسوج

یاسوج (پانا) - مدیر درمانگاه فرهنگیان آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: روزانه ۶۰۰ بیمار در درمانگاه فرهنگیان یاسوج پذیرش و درمان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش و درمان روزانه ۶۰۰ بیمار در درمانگاه فرهنگیان یاسوج

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ روح‌الله کمالی با بیان اینکه روزانه ۶۰۰ بیمار در درمانگاه فرهنگیان یاسوج پذیرش و درمان می‌شود به تشریح مهمترین اقدامات انجام‌شده در درمانگاه فرهنگیان شهر یاسوج پرداخت و گفت: مرکز بهداشتی - درمانی فرهنگیان یاسوج (درمانگاه فرهنگیان) با هدف ارائه خدمات بهینه و در راستای رفاه بیماران و ارباب رجوع که متشکل از فرهنگیان عزیز و سایر اقشار مردم است، گام‌های تحولی مهمی در یک سال اخیر برداشته است.

وی در تشریح اقدامات انجام‌گرفته اظهار کرد: اضافه کردن ۲ شنوایی سنجش، اقساطی کردن هزینه درمان دندانپزشکی، تجهیز و نوسازی دستگاه‌های بخش فیزیوتراپی، انعقاد قرارداد با بیمه‌های تکمیلی دانا و آتیه‌سازان حافظ، بیمه ملت برای شاغلان و بازنشستگان و راه‌اندازی کانال اطلاع‌رسانی درمانگاه در پیام‌رسان ایتا از جمله این اقدامات است.

مدیر درمانگاه فرهنگیان آموزش و پرورش استان به شاداب‌سازی محیط درمانگاه اشاره کرد و تصریح کرد: درختکاری و گلکاری محوطه درمانگاه، تجهیز و تعمیر سرویس‌های بهداشتی، تجهیز و روشنایی طبقات ۲ و ۳ که مشکل برقی داشتند، راه‌اندازی نمازخانه، فضاسازی و زیبایی محیط از قبیل تابلوی سردرب، دیوارنویسی و...، راه‌اندازی آسانسور که برد آن نیاز به تعمیر داشت، راه‌اندازی سامانه ارتباط رایگان با کد ussd بخشی از اقدامات تحولی در درمانگاه فرهنگیان است.

وی افزود: انجام کمیسیون‌های پزشکی و معاینات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش نیز در درمانگاه فرهنگیان انجام می‌شود.

کمالی به برنامه‌های آتی درمانگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای نوبت‌دهی اینترنتی، اضافه کردن بخش‌های مغز و اعصاب، قلب و عروق، اطفال و زنان، راه‌اندازی سیستم انتقادات، آسفالت محوطه درمانگاه، پیشنهادات و ارزیابی بخش‌های درمانی، ایستگاه کتابخوانی و مطالعه برای تمامی اقشار از برنامه‌های پیش رو برای ارتقای خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان به درمانگاه فرهنگیان است.

لازم به ذکر است این مرکز بهداشتی و درمانی در ایام هفته به جز روزهای تعطیل رسمی، خدمات‌دهی را صبح و عصر از ساعت ۷:۳۰ صبح تا 22 شب به مراجعین ارائه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار