رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

لغو امتحانات نهایی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت

یاسوج (پانا) - رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از لغو امتحانات نهایی پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
لغو امتحانات نهایی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد سید ولی موسوی گفت: زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به تاخیر افتاد.

وی با بیان اینکه فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه با مشکل روبرو شد و برخی دانش‌آموزان نتوانستند کارت امتحانات نهایی را دریافت کنند بیان کرد: امتحانات لغو شده دانش‌آموزان به ۲۷، ۲۹ و ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ موکول شد.

وی تصریح کرد: این اقدام در پاسخ به درخواست مدیران اجرایی حوزه‌های امتحانیِ در سراسر کشور، با هدف تمرکز و ایجاد آرامش و جلوگیری از تضییع حقوق دانش آموزان عزیز، زمان آزمون اول پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم در تاریخهای ۳۰ و ۳۱ تغییر کرد.

موسوی ، ضمن پوزش از اولیا گرامی و دانش‌آموزان گرانقدر و ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان اظهار کرد: زمان و ساعت همه امتحانات دیگر، مطابقِ تقویم اعلامیِ قبلی خواهد بود.

IMG_20240518_191045_496

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار