پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت روز روابط عمومی

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی به‌مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، این روز را بر تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت روز روابط عمومی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام «محمد جمالی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»

«ن، و سوگند به قلم و آنچه به سبب قلم می‌نویسند»

27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات و به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.

در این برهه از زمان، مسئله «جهاد تبیین» نیز به عنوان یکی از مطالبات مهم و توقعات به حق مقام معظم رهبری از دستگاههای مختلف فرهنگی و رسانه‌ای کشور برای روشنگری و زدودن ابهامات و شبهات در جامعه است که در این راستا روابط عمومی‌ها نقش کلیدی دارند.

از جهتی دیگر نیز در عصر حاضر که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تمامی مرزها و فاصله های زمانی و مکانی را درنوردیده و اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، اهمیت ارتباطات و روابط عمومی، بیش از پیش نمایان می شود.

همکاران روابط عمومی در خاموشی و گمنامی همچنان نقش پویا، سازنده و نظم دهنده ارتباطات درون و برون سازمانی را ایفاء می کنند، بدون آنکه دیده شوند و کوشش هایشان مورد تقدیر قرار گیرد.

اگرچه وظایف روابط‌ عمومی به طور مستمر در 365روز سال جریان دارد اما از این فرصت استفاده می‌کنم و این روز را به تمام همکاران پرتلاش در اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی و کارشناسان خدوم روابط عمومی در آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان می‌خواهم که این عزیزان را در انجام صادقانه وظایف شان بیش از پیش یاری دهد.

امیدوارم در دولت مردمی ایران قوی این مناسبت، زمینه‌ای برای توسعه و ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان بویژه در حوزه آموزش و پرورش باشد.

محمد جمالی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار