مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد:

بالاترین مرجع تصمیم‌گیری، شورای برنامه ریزی است

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در استان شورای برنامه‌ریزی است.

کد مطلب: ۱۴۷۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بالاترین مرجع تصمیم‌گیری، شورای برنامه ریزی است

سید نظام مرادی در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سرپرست آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های سازمان، گفت: بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در استان شورای برنامه‌ریزی است.

وی با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی یک تشکل عمومی غیردولتی وابسته به آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: تشکل دانش‌آموزی از ۴ بعد بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، جوانان هلال احمر و سازمان دانش‌آموزی تشکیل شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان با اشاره به اینکه تنها تشکل وابسته به آموزش و پرورش سازمان دانش آموزی است، افزود: سازمان دانش آموزی در ۳ حوزه پیشتازان، خبرگزاری پانا و مجلس دانش‌آموزی فعالیت دارد.

مرادی، اظهار کرد: متناسب با شاخص‌های تعیین شده در حوزه پیشتازان ۱۲۰۲ مربی، ۷۶۵۶ دانش آموز پانا و قریب به ۲۶ هزار دانش آموز پیشتاز در سامانه نورینو ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای سازمان دانش آموزی بحث مجلس دانش آموزی یا همان شورای دانش‌آموزی است گفت: در آبان ماه هر سال در مدارس ما از درون همین انتخاباتی که اجرا می‌شود از هر مدرسه‌ یک نفر به عنوان رئیس آن شورا انتخاب می شود.

مرادی افزود: در انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس دخترانه و پسرانه هر کدام به صورت جداگانه انجام می‌شود و دانش آموزی که موفق به کسب بیشترین آرا شود، عضو مجلس دانش آموزی کشور می‌شود و استان ما متناسب با جمعیت، دو دانش آموز شامل یک دختر و یک پسر در شورای دانش آموزی دارد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی نیز ضمن گرامیداشت هفته معلم آمادگی کامل خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن هفته بزرگداشت معلم اعلام کرد.

مرادی تصریح کرد: در روز تاسیس سازمان دانش‌آموزی نیز از مربیان و دانش‌آموزان برتر پیشتاز تقدیر به عمل خواهد آمد.

محمد جمالی سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویداحمد نیز با بیان نقش موثر مربیان بر دانش آموزان بر همکاری دو جانبه تاکید کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار