سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد:

هفته مشاغل فرصت مناسبی برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان است

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت هفته مشاغل و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، فرصت مناسبی برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان است.

لینک کوتاه کپی شد
هفته مشاغل فرصت مناسبی برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد؛ محمد جمالی گفت: هدف از نامگذاری هفته مشاغل، اجرای برنامه‌های مختلف به منظور آشنایی دانش‌آموزان مدارس با شغل‌هاست تا با شناخت بهتر و بر اساس علاقه خود، زمینه شغلی خویش در آینده را انتخاب کرده و برای کسب دانش تخصصی به تحصیلات ادامه دهند.

جمالی با بیان اینکه نمایشگاه‌های مختلف، یکی از مهمترین رویدادهای هفته مشاغل است، خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی، نقش مهمی در مسیر زندگی و شغلی دانش‌آموزان در آینده دارد که آشنایی با مشاغل مختلف در این هفته از مهمترین رویکردهای آموزش و پرورش  برای دانش‌آموزان پایه نهم متوسطه اول است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد، حضور مشاوران، مربیان و هنرآموزان هنرستان‌ها در تمام مدارس برای مشاوره شغلی به دانش‌آموزان و برپایی نمایشگاه‌های مختلف در مدارس از دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان را بخشی از برنامه‌های هفته مشاغل در اردیبهشت عنوان کرد.

جمالی تاکید کرد: خانواده‌ها همکاری لازم را با مشاوران انجام دهند تا در بخش هدایت تحصیلی آنچه که به خیر و صلاح دانش‌آموزان است، انجام گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز تضمین آینده شغلی، یکی از دغدغه‌های فکری جوانان و نوجوانان است. رویکرد آموزش و پرورش، هدایت دانش‌آموزان به سمت هنرستان‌هاست تا ضمن تحصیل، مهارت لازم بر مبنای تخصص را فرا گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار