در امتداد طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» انجام شد؛

جاگذاری قفسه‌های کتاب کانون پرورش فکری در مدارس یاسوج

یاسوج (پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد با همکاری سازمان دانش‌آموزی استان در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» قفسه‌های کتاب به مدارس مناطق کم‌برخوردار یاسوج اهدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
جاگذاری قفسه‌های کتاب کانون پرورش فکری در مدارس یاسوج

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه‌وبویراحمد؛ سلیمان شهبازی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص اجرایی شدن این طرح گفت: پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیلگری و در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا 2 عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به استان ارسال و طی مراسمی در مدرسه سمیه و شهید یوسفی بخش کم‌برخوردار مهریان، جاگذاری شد.

شهبازی اظهار کرد: بر همین اساس به استان‌ کهگیلویه‌وبویراحمد در مرحله نخست این طرح ۲ قفسه به همراه کتاب و سرگرمی اهدا شد.

طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تاکید رضامراد صحرایی (وزیر آموزش و پرورش) بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

تحویل قفسه‌های کتاب کانون پرورش فکری به مدارس شهر یاسوج با حضور مسئولان استانی و مدیرکل امور اجتماعی استانداری در مراسمی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار