19177 مربی پرورشی و تربیت‌بدنی جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خوشبختانه بعد از سال‌ها آزمون استخدامی خاص معلمین پرورشی و تربیت بدنی با حضور ۴۰۶ هزار نفر، امروز برگزار شد، گفت جمعاً ۱۹۱۷۷ نفر نیروی کیفیت‌بخشی از محل این آزمون وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
19177 مربی پرورشی و تربیت‌بدنی جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند

صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در برنامه ورزش و مردم شبکه یک سیما گفت: در این دولت مطالبه نظام رتبه بندی که سال‌ها از دهه 70 روی زمین بود و به خصوص در سند تحول بنیادین در سال ۹۰ صراحتاً تاکید شد که رتبه‌بندی معلمان باید انجام شود به لطف خدا در دولت سیزدهم این مهم به انجام رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: اما این رتبه‌بندی معلمان صرفا کافی نیست و هنوز هم تا نقطه مطلوب فاصله داریم. به عنوان مثال پدیده‌ای در تهران که با آن مواجه هستیم، خروج معلمان از شهر تهران است و متاسفانه جامعه معلمین نمی‌خواهند در تهران زندگی کنند چرا که توان زندگی و معیشت در تهران را ندارند. 

وی بیان کرد: امیدواریم موضوع رتبه‌بندی که دولت انجام داد با توجه به معیشت معلمین استمرار پیدا کند چرا که کار بسیار ارزشمندی بود و با همکاری مجلس امیدواریم که اتفاقی رقم بخورد تا معلمی سرآمد همه مشاغل باشد و کارآمدترین افراد شغل معلمی را انتخاب کنند طبق نکته حضرت آقا محور توانمندسازی معلمین در دو بعد معیشت و توانمندسازی علمی و انگیزشی آن‌ها باید انجام شود.

ستاری‌فرد افزود: خوشبختانه بعد از سال‌ها آزمون استخدامی خاص معلمین پرورشی و تربیت بدنی امروز برگزار شد و ۴۰۶ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و جمعاً ۱۹۱۷۷ نفر مربی پرورشی و معلم تربیتی از محل این آزمون وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار