سرگروههای آموزشی در گفتگو با پانا:
هدف از بازدید مدارس بهبود روند کیفیت آموزشی است
یاسوج (پانا) - سرگروه آموزشی در بازدید از مدارس یاسوج گفت: هدف از بازدید مدارس، بهبود کیفیت آموزشی از طریق ارزیابی سطح آموزش دبیران است.
![هدف از بازدید مدارس بهبود روند کیفیت آموزشی است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/hsIfKIy7rwyX/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHsk_4XnbcMeIsAIKXaKdntA,,/IMG_20240407_201111_988.jpg)
امیررضا رامشیانفر با بیان اینکه هدف از بازدید مدارس، بهبود کیفیت آموزشی از طریق ارزیابی سطح آموزش دبیران است، افزود: ارائه راهکارهای گوناگون به منظور بهبود کیفیت تدریس دبیران، بررسی امکانات و زیرساختهای موجود، بررسی تجهیزات آموزشی موجود در مدارس و نظارت و بررسی عملکرد دبیران از لحاظ نظم کاری و کیفیت آموزشی، یکی از مهمترین دلایل حضور سرگروههای آموزشی در مدارس است.
سیدمحمد یزدانشناس، کارشناس گروههای آموزشی متوسطه اول و دوم فنیوحرفهای نیز با بیان اینکه هدف گروههای آموزشی از بازدید مدارس، ارزیابی مدیران، معلمان، دانشآموزان و همچنین بررسی پیشرفت تحصیلی در زمینههای علمی، آموزشی و اجتماعی است، افزود: بازدید از مدارس تسلط دبیران بر نحوه تدریس، تهیه و تکمیل محتواهای آموزشی، مدیریت کلاس و انگیزه آنها در کلاس درس را مورد ارزیابی قرار میدهد.
یزدانشناس با اشاره به اینکه امتحانات میانترم، پایانترم و آزمونهای مستمر، بودجهبندی دروس و بارمبندی همگی بر عهده گروه آموزشی است، افزود: انتخاب دبیران مدارس نمونه و تیزهوشان نیز بر عهده دبیران آموزشی است که بر اساس کیفیت روند آموزشی انتخاب میشوند.
دانشآموزخبرنگار: پریا فریدونی
ارسال دیدگاه