سرگروه‌های آموزشی در گفتگو با پانا:

هدف از بازدید مدارس بهبود روند کیفیت آموزشی است

یاسوج (پانا) - سرگروه آموزشی‌ در بازدید از مدارس یاسوج گفت: هدف از بازدید مدارس، بهبود کیفیت آموزشی از طریق ارزیابی سطح آموزش دبیران است.

کد مطلب: ۱۴۶۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف از بازدید مدارس بهبود روند کیفیت آموزشی است

امیررضا رامشیانفر با بیان اینکه هدف از بازدید مدارس، بهبود کیفیت آموزشی از طریق ارزیابی سطح آموزش دبیران است، افزود: ارائه راهکارهای گوناگون به منظور بهبود کیفیت تدریس دبیران، بررسی امکانات و زیرساخت‌های موجود، بررسی تجهیزات آموزشی موجود در مدارس و نظارت و بررسی عملکرد دبیران از لحاظ نظم کاری و کیفیت آموزشی، یکی از مهم‌ترین دلایل حضور سرگروه‌های آموزشی در مدارس است.

سیدمحمد یزدان‌شناس، کارشناس گروه‌های آموزشی متوسطه اول و دوم فنی‌وحرفه‌ای نیز با بیان اینکه هدف گروه‌های آموزشی از بازدید مدارس، ارزیابی مدیران، معلمان، دانش‌آموزان و همچنین بررسی پیشرفت تحصیلی در زمینه‌های علمی، آموزشی و اجتماعی است، افزود: بازدید از مدارس تسلط دبیران بر نحوه تدریس، تهیه و تکمیل محتواهای آموزشی، مدیریت کلاس و انگیزه آن‌ها در کلاس درس را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

یزدان‌شناس با اشاره به اینکه امتحانات میان‌ترم، پایان‌ترم و آزمون‌های مستمر، بودجه‌بندی دروس و بارم‌بندی همگی بر عهده گروه آموزشی است، افزود: انتخاب دبیران مدارس نمونه و تیزهوشان نیز بر عهده دبیران آموزشی است که بر اساس کیفیت روند آموزشی انتخاب می‌شوند.

دانش‌آموزخبرنگار: پریا فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار