امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد:

آمریکا حمله تروریستی به کنسول گری ایران در دمشق را محکوم نکرده است

یاسوج (پانا) - امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا حمله تروریستی به کنسولگری ایران را در دمشق محکوم نکرده که نشان دهنده دست‌های پشت پرده آمریکا در این حمله است که البته در این رابطه جواب کوبنده به اسرائیل خواهیم داد.

لینک کوتاه کپی شد
آمریکا حمله تروریستی به کنسول گری ایران در دمشق را محکوم نکرده است

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۱۷ فروردین ماه در روز جهانی قدس ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در این روز به خصوص حضور حماسی مردم یاسوج در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: امروز با این حضور پرشور مردم، حماسه دیگری خلق شد.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۵ سال هست که رژیم صهیونسیتی جنایتکار مردم فلسطین را از سرزمین خود بیرون کردند و طی  چند ماه  اخیر ۳۳ هزار نفر کشته شده است.

وی اظهار کرد: هر روز حمایت آمریکا از این رژیم غاصب بیشتر می شود و همه سران کشورهای اروپایی نیز حمایت کردند.

حسینی  تصریح کرد: آمریکا حمله تروریستی به کنسولگری ایران را محکوم نکرده که نشان دهنده دست های پشت پرده آمریکا در این حمله است که البته در این رابطه جواب کوبنده به اسرائیل خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای تصریح کرد: مطرح شده که اسرائیل گفته در صورت حمله از سوی ایران با حمله هسته ای پاسخ می دهم که باید گفت اگر اسرائیل حرکتی در خصوص ایران اسلامی انجام دهد این رژیم نابود خواهد کرد و با هر تهدید از سوی این رژیم مواجه شویم و به همان شکل پاسخ خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای مهم جامعه است، باید تولید مسکن داشته باشیم و امروز با بحران مسکن مواجهیم، تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر راه کلنگ زنی شد اما هنوز خبری نیست و این مسأله باعث مکدر شدن حال مردم این شهر شده است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار