مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

شور عاطفه‌ها فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی را بین دانش‌آموزان ترویج می‌دهد

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس، فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی را بین دانش‌آموزان ترویج می‌دهد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی را بین دانش‌آموزان ترویج می‌دهد

همزمان با سراسر کشور، مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه دوره اول شایستگان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم با بیان اینکه بین کمیته امداد و آموزش و پرورش در خدمت به دانش‌آموزان نیازمند، همواره تعامل و همکاری موثری ایجاد شده است، تصریح کرد: راز موفقیت و اجرای بهینه‌ طرح این است که با کمک رسانه‌ها و فعالیت تبلیغی به یک گفتمان در جامعه تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه این نوع مراسم، فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی را بین قشر دانش‌آموز ترویج می‌دهد، گفت: شور عاطفه‌ها یک سنت حسنه است و هدف از برگزاری آن این است که دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی آشنا شوند و دست همنوع خودشان را بگیرند.

رضایی با اشاره به برگزاری شور عاطفه‌ها در بیش از 2500 مدرسه استان کرمان گفت: برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم.

در این مراسم، تمثال مبارک شهید سیدحسن نصرالله توسط مسئولان و دانش‌آموزان گلباران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار