مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج خبر داد:

تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شهرستان قلعه‌گنج

قلعه‌گنج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج گفت: همایش بزرگ قلم‌چی با محوریت تجلیل از دانش‌آموزان عضو موسسه فرهنگی و آموزشی قلم‌چی در شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شهرستان قلعه‌گنج

به گزارش پانا از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج؛ طی آیینی با حضور حجت‌الاسلام رضوانی (امام‌جمعه)، محمد فلاح‌کهن (فرماندار)، سیداسماعیل حسینی (مدیر آموزش و پرورش) و علی نظری (نماینده ناحیه مقاومت سپاه) از دانش‌آموزان پذیرفته‌شده در دانشگاه فرهنگیان و مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی عضو کانون فرهنگی و آموزشی قلم‌چی و همچنین دانش‌آموزان متوسطه دوم مدارس شهرستان قلعه‌گنج در سالن اجتماعات شهید سلیمانی آموزش و پرورش تجلیل شد.

حجت‌الاسلام رضوانی در این جلسه با اشاره به برخی از خدمات موسسه فرهنگی و آموزشی قلم‌چی در کشور و شهرستان از خدمات ماندگار این موسسه و نقش موثر آن در بهبود کیفیت آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

سیداسماعیل حسینی، مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئول موسسه قلم‌چی در شهرستان قلعه‌گنج، خدمات این موسسه را در ارتقای شاخص‌های آموزشی موثر دانست و افزود: طی 2 سال گذشته شاخص‌های آموزشی آموزش و پرورش شهرستان، رشد قابل توجهی داشته است.

حسینی با اشاره به نقش نیروی انسانی در توسعه یک جامعه از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خواست تا با فراگیری شیوه‌های نوین تعلیم و تربیت نقش موثری در تربیت نسل آینده این منطقه ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار