مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌ها

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی در روز سه‌شنبه (27 شهریور) در سراسر استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌ها

رضا رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار (استاندار کرمان)، سردار ناصر فرشید (فرمانده انتظامی استان کرمان) و اعضای این شورا در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای دانش‌آموز، اظهار کرد: استاندار کرمان، مرتب پیگیر بازگشایی مدارس و مشکلات مربوطه هستند که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم وضعیت آموزش و پرورش در استان کرمان تقویت شود، افزود: 19 شهریور، زنگ آمادگی برای بازگشایی مدارس در سطح  استان نواخته و مانور بازگشایی مدارس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه نقل و انتقال همکاران فرهنگی تقریباً به پایان رسیده است، گفت: 750 هزار دانش‌آموز کرمانی در مدارس ثبت‌نام شده‌اند و ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در استان کرمان فقط از طریق کد شناسایی که دارند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک‌شنبه (یکم مهر)، زنگ بازگشایی مدارس در سراسر استان نواخته می‌شود، افزود: در این روز همزمان با اذان ظهر و عصر، زنگ نماز در کلیه مدارس استان زده خواهد شد.

رضایی ادامه داد: مانور ارزیابی مدارس نیز متشکل از 120 تیم نظارتی در سطح استان کرمان انجام می‌شود تا بتوانیم خاطره خوبی در شروع سال تحصیلی برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی در روز سه‌شنبه (27 شهریور) برگزار می‌شود و مدارس از دانش‌آموزان کلاس اولی استقبال می‌کنند، گفت: 28 دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی 13 دی در کرمان داریم که در آیین بازگشایی مدارس، یاد و خاطره این شهیدان گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در پروژه مهر امسال کارهای بزرگی برای شاداب‌سازی و زیباسازی مدارس انجام شده است، ادامه داد: تقریباً مدرسه‌ای نیست که در این زمینه برنامه نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار