مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

قهرمانی تیم کوهنوردی استان کرمان در مسابقات فرهنگیان کشور

تیم والیبال و تنیس روی‌میز موفق به کسب مقام سوم شدند

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت تیم کوهنوردی، والیبال و تنیس‌روی‌میز مردان استان کرمان در مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور موفق به کسب رتبه برتر شدند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیم کوهنوردی استان کرمان در مسابقات فرهنگیان کشور

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: اولین دوره مسابقات کوهنوردی فرهنگیان مرد سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل و یکی از ارتفاعات کوه سبلان در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: تیم فرهنگیان مرد استان کرمان پس از جمع‌بندی امتیازات توسط هیات‌داوران، منتخب و با شایستگی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد.

رضایی اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهید‌جمهور؛ حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار شد.

محسن منوچهری، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: اعضای تیم کوهنوردی فرهنگیان استان متشکل از آقایان: مهدی نیکویی، اکبر نگینی، محمدعلی توکلی، کامبیز جباری، حامد مومنی، مجتبی میرشکاری به سرپرستی یدالله رحیمی بود.

منوچهری نژاد افزود: تیم والیبال فرهنگیان استان کرمان توانست با شش برد و یک باخت، مقام سوم و تیم تنیس‌روی‌میز فرهنگیان مرد استان کرمان نیز در این دوره از مسابقات مقام سومی را از آن خود کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار