فارس و خراسان رضوی به ترتیب در بخش بانوان و آقایان، قهرمان والیبال مسابقات ورزشی فرهنگیان شدند

تهران (پانا) - تیم‌های والیبال استان‌های فارس و خراسان رضوی به ترتیب در بخش بانوان و آقایان، قهرمان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در شته والیبال شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فارس و خراسان رضوی به ترتیب در بخش بانوان و آقایان، قهرمان والیبال مسابقات ورزشی فرهنگیان شدند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ مسابقات والیبال بانوان فرهنگی کشور، یادواره معلم تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی از ۲۰ تیرماه در شیراز آغاز شد. در پایان این رقابت‌ها، تیم والیبال بانوان فرهنگی استان فارس در فینال توانست در 2 گِیم متوالی و با حساب ۲۵ بر ۷ و۲۵ بر ۹ با شکست تیم والیبال بانوان فرهنگی اصفهان به مقام اول دست پیدا کند.

تیم والیبال بانوان فرهنگی استان اصفهان به مقام دوم این رقابت‌ها دست یافت و تیم‌های والیبال بانوان فرهنگی تهران و خراسان جنوبی نیز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند. جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم والیبال بانوان فرهنگی خراسان رضوی رسید.

همچنین مسابقات ورزشی والیبال مردان فرهنگی با حضور ۳۲ تیم در ۴ سالن و در ۸ گروه ۴ تیمی به صورت دوره‌ای در آذربایجان غربی برگزار شد. ۱۶ تیم به دور بعدی این مسابقات راه یافتند و در نهایت ۴ تیم خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و گلستان به مرحله ماقبل از فینال راه پیدا کردند.

در مرحله ضربدری نیز گلستان مغلوب خراسان رضوی و اصفهان مغلوب آذربایجان شرقی شد و در نهایت خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به مرحله فینال راه پیدا کردند.

در این مسابقات، گلستان و اصفهان مقام مشترک سوم، آذربایجان شرقی مقام دوم و خراسان رضوی مقام قهرمانی را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار